املاک

 

توجه به دو پارامتر اصلی که یک خانه را طبقه بندی می کند مهم است: نوع ساختار و سبک خانه. این سازه به نوع ساختمان اشاره دارد، مانند خانه تک خانواده یا کاندو. سبک به ویژگی های معماری و طراحی ، مانند صنعتگر یا معاصر اشاره دارد.

بسته به آنچه در یک محله برای شما ارزش قائل هستید، برخی از عوامل ممکن است برای شما مهمتر از دیگران باشد، زیرا شروع به شکار خانه می کنید. آیا شما یک بیست و چند ساله هستید که به دنبال یک زندگی شبانه پر جنب و جوش هستید یا یک بازنشسته به دنبال جمعیت بالغ تری برای معاشرت هستید؟ آیا جمعیت متنوع برای شما ضروری است؟ آیا برای شما مهم است که درآمدتان شما را در پایین ترین سطح درآمد – یا بالاتر – از درآمدهای محله قرار دهد؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشارکت در املاک و مستغلات نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری در املاک بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که شرکا می توانند این فرصت را داشته باشند که بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای سرمایه ای که برای سرمایه گذاری می گذارند به دست آورند.

بسیاری از مردم متوجه نمی شوند که پیش پرداخت و بستن خانه تنها شروع خانه دار شدن است. هنگامی که وارد خانه می شوید و شروع به ساختن ملک خود می کنید، بسیاری از چالش های دیگر ممکن است ایجاد شود.

اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید، مزایای زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد – به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین دارایی ها در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر به تازگی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کرده اید، یادگیری در مورد انواع مختلف سرمایه گذاری در دسترس شما می تواند کمی سخت باشد. درک انواع مختلف سرمایه گذاری املاک و مستغلات و نحوه عملکرد آنها اولین قدم است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید پول خود را کجا بگذارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم 

ارزیابی خانه یک تخمین بی طرفانه از ارزش یک خانه است. ممکن است بشنوید که نماینده املاک یا وام دهنده شما به این تخمین به عنوان ارزش بازار منصفانه ملک اشاره می کند. وام دهندگان نیاز به ارزیابی دارند زیرا نمی توانند بیشتر از ارزش ملک وام دهند. ارزیابان خانه متخصصان دارای مجوز هستند که املاک و مستغلات را ارزیابی می کنند و ارزش یک ملک خاص را محاسبه می کنند. ارزیاب برای وام دهنده کار نمی کند و برای شما کار نمی کند.

از لحاظ تاریخی، املاک کلید در دست در مناطقی رشد می کنند که متوسط پرداخت ماهانه وام مسکن ارزان تر از اجاره است. با سرمایه گذاری در مناطقی که به شدت از تقاضای اجاره نشینان اشباع شده است، می توانید بر اساس تفاوت بین مبلغی که برای ملک پرداخت کرده اید و هزینه جاری اجاره، سود کسب کنید.

خرید ملک در قبرس شمالی 
این مطلب را هم بخوانید :   راه اندازی وای فای دایرکت در پرینتر

همانطور که قبلاً ذکر شد، ورود به یک مشارکت ناکافی با خطرات زیادی همراه است. گاهی اوقات اعضای یک شراکت برای همکاری با یکدیگر تلاش می کنند، و گاهی اوقات، یک مشارکت ممکن است از نظر مالی شکست بخورد. صرف نظر از دلیل، راه هایی برای خروج از شراکت املاک وجود دارد. با ارزیابی به روز ملک شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدانید ارزش ملک چقدر است، بنابراین می توانید مطابق با آن به جلو حرکت کنید. برای کمک به ارزیابی، با یک متخصص مشورت کنید.

به طور معمول، وام دهنده شما از شما می خواهد که برخی از اسناد مالی را هنگام درخواست پیش تایید ارائه دهید. داشتن این اطلاعات در دسترس و آماده برای اسکن می تواند روند پیش تایید را تسریع کند. معمولاً به موارد زیر نیاز خواهید داشت:

بسیاری از مردم آرزوی داشتن خانه خود را برای ثبات و آرامش ذهنی ناشی از آن دارند. اما ممکن است متوجه نباشید که داشتن خانه مزایای مالیاتی زیادی نیز دارد. در سال 2017، قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) به قانون تبدیل شد و تغییرات قابل توجهی در انواع کسرهایی که صاحبان خانه می توانند از آن استفاده کنند، ایجاد کرد. بیایید دقیق‌تر ببینیم که این تغییرات چیست و احتمالاً چگونه بر صاحبان خانه‌های فعلی تأثیر می‌گذارد.

اگر برای خرید ملک پول نقد ندارید، باید بهترین راه را برای خرید سرمایه جدید خود در نظر بگیرید. برای بسیاری از سرمایه گذاران، این به معنای خرید وام مسکن جدید با وام دهنده است. وامی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به وضعیت سرمایه گذاری فعلی شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید چندین ملک را به طور همزمان تأمین مالی کنید، وام های در دسترس شما نسبت به وام مسکن برای خانه اصلی شما شرایط پیش پرداخت و نرخ بهره بالاتری خواهند داشت.

در ماه های اولیه سال 2020، بسیاری از افراد به دلیل کووید-19 توسط کارفرمایان خود به خانه های قرنطینه فرستاده شدند. این بیماری همه گیر بسیاری از مردم را مجبور کرد از خانه کار کنند، در حالی که برخی به طور کلی شغل خود را از دست دادند. مدارس به آموزش از راه دور روی آوردند و بسیاری از مردم خود را در حال کار و یادگیری از خانه خود یافتند.

 

این مطلب را هم بخوانید :   فروشگاه الماسیان _ وارد کننده انواع لوازم یدکی تویوتا و لکسوس

خانه‌های سبک فدرال با چند عنصر کلیدی معماری، از جمله شکل مربع یا مستطیل و پنجره‌ها و ستون‌های پالادیایی مشخص می‌شوند. اما با وجود این ویژگی‌هایی که به راحتی قابل شناسایی هستند، سبک فدرال اغلب با سبک استعماری اشتباه گرفته می‌شود – بنابراین اجازه دهید آن را با کمی جزئیات بیشتر تجزیه کنیم. از بیرون، خانه‌های به سبک فدرال از نظر طراحی ساده هستند و اغلب از یک نمای آجری و یک پلان مربع یا مستطیل شکل تشکیل شده‌اند.

اگر قبلاً یک سرمایه گذار املاک و مستغلات هستید، ممکن است در نقطه ای از کسب و کار خود باشید که بخواهید با سرمایه گذار املاک دیگری شریک شوید تا فرصت ها را با هم پیدا کنید. بیایید به چگونگی پیدا کردن سرمایه گذاران املاک، مزایا و معایب جذب شریک سرمایه گذاری املاک، کجا آنها را پیدا کنیم و چگونه یک تطابق خوب را شناسایی کنیم.

در حالی که تاریخچه مالی خود را مرتب می کنید، باید محل زندگی خود را مشخص کنید. سبک زندگی خود را در نظر بگیرید و تحقیق کنید. با مزایا و معایب خرید خانه آشنا شوید . اگر مطمئن هستید که آماده هستید، محله ها و سیستم مدارس منطقه ای را که در نظر دارید بررسی کنید. با دوستان و خانواده در مورد آنچه دوست دارند و دوست ندارند درباره محل زندگی خود صحبت کنید. اگر روی جایی که می خواهید زندگی کنید تمرکز کنید، روند شکار خانه را کوتاه می کنید.

خانه‌های تاریخی به صاحبان املاک این فرصت را می‌دهند که صاحب بخشی از تاریخ شوند و شخصیت و داستان‌های یک خانه زیبا را در آغوش بگیرند. اما خانه‌های تاریخی نیز با مشکلات خاصی همراه هستند که خانه‌های جدیدتر چنین ندارند. بنابراین، قبل از اینکه متعهد به داشتن یک خانه تاریخی شوید، مهم است که بدانید چگونه خانه تاریخی مناسب را پیدا کنید و بخرید و برای مراقبت و نگهداری بی پایانی که خانه جدیدتان نیاز دارد آماده باشید.

یکی از بزرگ‌ترین عواملی که تعیین می‌کند یک خانه چقدر هزینه دارد، اندازه آن است، به‌ویژه محاسبه قیمت هر فوت مربع. در اینجا به تفکیک آنچه می توانید برای یک خانه جدید ساخته شده انتظار داشته باشید بر اساس اندازه خانه های محبوب پرداخت کنید. برای مرجع، اندازه متوسط یک خانه جدید و یک خانواده در سال 2021 بین 2000 تا 3000 فوت مربع بود.

اکنون که می‌دانید چرا توسعه‌های با کاربری مختلط برای سرمایه‌گذاران جذاب هستند، چگونه این املاک را پیدا می‌کنید؟ خوب، ساده ترین رویکرد جستجو در لیست های موجود در بازار است. با این حال، یک راه استراتژیک تر برای انجام آن ممکن است جستجو برای لیست های خارج از بازار باشد.

این مرحله را به عنوان ساختن اسکلت خانه خود در نظر بگیرید. کف ها قاب می شوند و سپس با تخته سه لا پوشانده می شوند. دیوارها قاب بندی می شوند، بلند می شوند و سپس با تخته سه لا یا تخته رشته ای روکش می شوند. سپس خرپاهایی که سقف را قاب می کنند ساخته شده و در بالای قاب های دیوار قرار می گیرند.