گزینه های ساخت استخر جدید

پیوند هم پتانسیل مکمل: بدنه فلزی کلیه تجهیزات برقی که حامل جریان برق نمی باشد و همچنین بدنه فلزی تجهیزات فلزی غیر برقی مانند لوله های آب و در صورت امکان اجزاء فلزی اصلی تقویت بتن بنا، که درمناطق صفر، یک و ۲ موجود است، باید به وسیله هادی های حفاظتی اتصال زمین به یکدیگر پیوند داده شود. استفاده از روشنایی طبیعی در سالنهای استخر دارای جذابیت خاصی خواهد بود مشروط بر آن که از انعکاس مستقیم و خیره کنندگی آن جلوگیری شوداز این رو برای مقابله با تابش مستقیم آفتاب به ناچار از وسایل ثانویه ای مانند انواع پرده ها، کرکره ها و شیشه های تیره رنگ استفاده می شود. سطح آب: روشنایی بالای سطح آب باید حداقل ۳۲۳ لوکس باشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ساخت استخر در باغ وب سایت خود باشید. زیر آب: هنگامی که در دیواره استخر لامپ کار گذاشته شود، میزان روشنایی آن نباید کمتر از۰.۱۰ وات بر متر مربع باشد. سیستم روشنایی مصنوعی با شدت نور کافی به نحوی که یک محیط ایمن و مطبوع را تامین کندسیستم برق رسانی به تجهیزات موتوری مورد لزوم برای سیستم های گرمایش، سرمایش و تهویه که به منظور حفظ شرایط محیط مورد استفاده قرار می گیردسیستم های صوتی و مخابراتی (پخش صدا، اینترکام و غیره سیستم اعلام و اطفاء حریق و تاسیسات مربوط به آن سیستم های گردش و تصفیه آب و تجهیزات سرویس و نگهداری.

ساخت استخر جهت ابیاری قطره ای

روشنایی و دیگر شبکه های الکتریکی تعبیه شده در استخر باید توسط یک سیستم قطع کننده خودکارجریان محافظت شود. و نمیتوان به طور قطع مبلغی را برای آن در نظر گرفت. همان طور که می دانید، امروزه شنا به یکی از ورزش های روزمره انسان ها تبدیل شده است و به همین خاطر افراد تمایل دارند تا بجای مراجعه به سالن های استخر، یک استخر اختصاصی در منزل شان تدارک ببینند. قفسه ای نگه داری لباس ها نیز باید بر روی یک سطح سیمانی یا آجری کاملا محکم و غیر قابل تحرک با حداقل ارتفاع ۱۰ سانتی متر قرار گرفته باشند و به طور کاملا محکم به آن متصل گردند به نحوی که قفسه ها بدون حرکت و ثابت باشند . همچنین باید ازموادی ساخته شده باشد که آب و رطوبت در آن نفوذ نکند، به راحتی پاک شود و با حداقل شیب./۶ سانتی متری آب را به خروجی فاضلاب منتقل نماید. پارتیشن هایی که بین اتاقک های رختکن قرار داده می شود باید حداقل ۲۵ سانتی متر بالاتر ازسطح زمین قرار بگیرد و یا بر روی یک سکوی سیمانی یا آجری با پوششی مناسب نظیر کاشی یا سرامیک با ارتفاع حداقل ۱۰ سانتی متر قرار داده شوند.

ساخت استخر 5 متری

این ترتیب طبیعی گرچه ممکن است نسلی از ساختارهای به نظر برسد اما در حد بالایی از قابلیت اجرا بر خوردار است.ساختار و طرح جدید و بی سابقه این بنا از علم هندسه بهره ی فروان داردو بدین ترتیب است که طبیعت و تکنولوژی را مسخر خود می سازد. در طرح ساختمانی از فضای سه بعدی و طبقه بندی پایه ها و سلول های ارگانیک و فرم طبیعی حبابهای صابون بهره گیری شده است. اگر تصفیه خانه شما در زمین احداث میشود حتماً نسبت به ایزوله و آب بندی کردن دیواره و کف آن اقدام کنید . مرکز فروش استخر پیش ساخته ویلایی و خانگی انواع استخر آماده بزرگسالان و کودکان را با لوازم جانبی اصلی که شامل پمپ تصفیه آب شنی یا فیلتری کاغذی و نردبان ورود به استخر , درپوش و زیر انداز , گارانتی و ضمانت شرکتی عرضه مینماید . کلشطالشان، روستایی از روستاهای رشت از توابع بخش مرکزی که در استان گیلان واقع شده است.این روستا در دهستان پسیخان قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۴۵ نفر بودهاست. رقابت های شنا در المپیک سال ۲۰۰۸این بار در این مجموعه ی بی نظیر برگزار می شود و حدود ۱۷ هزار تماشاچی می توانند از رقابت ها دیدن به عمل آورند.

این مطلب را هم بخوانید :   انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

این گزینه نسبت به استخر بتنی راحتتر و بی دردسرتر است. شما میتوانید به همراه خانوادهتان در این استخرها با رعایت کامل اصول بهداشتی ساعتها به تفریح و سرگرمی مشغول شوید و همچنین نیازی به ساخت استخرهای بتنی با فرآیند سخت و پیچیدهشان نداشته باشید. برای انجام این ورزشها یا نیاز به رفتن به استخرهای عمومی دارید که اغلب اصول بهداشتی در آنها چندان رعایت نمیشود و یا نیاز به ساخت استخرهای بتنی دارید که فرآیندی سخت و هزینهبر است. بسیاری از افراد درباره استخر های بتنی نیز سوال می کنند که آیا برای ساخت استخر کشاورزی مناسب می باشد یا خیر؟ تمامی استخرهای شنا از جمله استخرهای روباز و بویژه استخر خردسالان باید دارای حصار، دیوار یا مانعی باشد که از ورود افراد کم سن و سال به محوطه استخر بدون اجازه ناظر استخر جلوگیری نماید. محوطه دارای ۵ استخر است که در یکی از آنها سیستم امواج ساز نصب شده است. کل ساختمان از نوعی صفحه ضد اصطکاک پوشیده شده است که می تواند فضاوهوایی همچون محیط گلخانه در خود ایجاد کند. نمایندگی رسمی استخر پیش ساخته اینتکس در ایران و تهران سایت اینتکس شو خرید و فروش قطعات استخر و لوازم جانبی و لوازم مصرفی جهت تصفیه آب , ضد عفونی کردن آب استخر توسط قرص کلر و پودر کلر , جارو اسکیمر اتوماتیک و دستی , نردبان فابریکی , درپوش فابریک شرکتی , زیر انداز فومی تاتامی , سیلیس یا شن پمپ تصفیه آب , پودر کلر هیپو کلرایت کلسیم 90 درصد و 70 درصد هندی و آمریکایی یا ایرانی , سبد شناور قرص کلر یا ظرف پلاستیکی , را برای نگهداری بهتر عرضه مینماید .

این مطلب را هم بخوانید :   ویژگی های یک خودروبر حرفه ای چیست؟

ساخت استخر ساحلی

اقلام اضافی همراه این استخرها از ویژگی و برتری های این استخر ها نسبت به استخر های بتنی می باشند که می توان به درپوش مخصوص برای جلوگیری از کثیف شدن آب در مواقعی که استخر استفاده نمی کنید ، زیرانداز مخصوص برای جلوگیری از بروز مشکل برای بخش کف این محصول ، نردبان مخصوص برای سهولیت در ورود و خروج به داخل استخر و همچنین پمپ تصفیه آب می باشد که به کمک این پمپ تصفیه می توانید آبی زلال و تمیز داشته باشید و نیاز به تعویض آب نداشته باشید . چنانچه تمایل به گذراندن مراحل سخت ساخت استخر بتنی ندارید، میتوانید از استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس استفاده کنید. بهترین گزینه استفاده از فایبرگلاس است. در هنگامی که استخر های پیش ساخته پر از آب می باشند به راحتی می توانید در بدنه آن ها عیب و نقص ها را مشاهده نمایید ، در این صورت و در اولین قدم باید به دقت بدنه استخر و دیواره های آن را بررسی کنید تا اگر سوراخ هایی در بدنه دیدید بهترین راهکار یعنی انصراف از خرید استخر را در دستور کار خود قرار دهید .

در این حال سه راه پیش رو دارید که یا به استخر بروید، یا استخر بتنی در منزلتان بسازید و یا از استخر پیش ساخته فایبرگلاس که یکی از پر استفادهترین و محبوبترین انواع استخرها است، استفاده نمایید. بعدازاینکه کار آب بندی داخل استخر به اتمام رسید، نوبت به پر کردن پشت استخر می شود. در روش دیگر آب بندی استخر، می توان بعد از اجرای بلوکها، سیمانی با ضخامت ۵ سانتیمتر بر روی بلوکها اجرا نمود و سپس از مواد آب بندی ترکیبی جدید که استفاده از رزین و الیاف توسط قلمو به ضخامت ۵ میلیمتر است تمام حفره های سیمان را صاف نمود و سطح استخر را صیقل داد که این کار علاوه بر آب بندی استخر باعث صاف شدن سطح استخر میگردد. بتوان سنگ موردنظر را به راحتی و سادگی نصب و اجرا نمود. کلیه این واحدها در یک فضای سه بعدی اجرا می شود که می توانند حول محور ساختمان هندسی نهایی برش بخورند. ساخت استخر یکی از فرآیندهایی می باشد که جزء پروژه های مهندسی محسوب می گردد و برای انجام آن نیاز به یک نیروی کارآزموده نیز خواهید داشت.

به همراه این استخر پیش ساخته تمامی لوازم جانبی نیز وجود دارد که برای شما عزیزان ارسال می شود و شما را از خرید لوازم همراه بی نیاز می کند و پکیجی کامل را در اختیار شما قرار می دهد . اینکه فضای کمی در اختیار داشته باشید، گزینه ای به جز ابعاد کوچک در اختیار ندارید، البته با دریافت مشاوره و کسب راهنمایی از متخصص، می توان از فضای کم نیز بهترین بهره را برد. فروشگاه اینتکس جهت نصب و راه اندازی استخر های آماده از بهترین نصاب های حرفه ای و مجرب در احداث استخر استفاده میکند و خریداران گرامی میتوانند تمامی مراحل صفر تا صد احداث استخر را به همکاران ما بسپارند و از مشاوره و خدمات پس از فروش شرکت نیز بهره ببرند . بهترین استخر پیش ساخته داخل زمین و استخر های فریمی با پایه آلومینیومی و آهنی گالوانیزه در اشکال مستطیل و دایره , بیضی و شش ضلعی همگی در دسته استخر های پرتابل و قابل حمل و نقل قرار میگیرند که شرکت اینتکس با قیمت ارزان از طریق نمایندگی استخر پیش ساخته intex با استاندارد اروپایی و CE اروپا در فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش میرسد . استخر پیش ساخته اینتکس در مدل های استخر متحرک برزنتی و استخر پیش ساخته توکار با عمق زیاد , استخر فایبر گلاس طرح چوب و انواع استخر فلزی پرتابل , استخر ایزی ست عمیق , استخر اوال فریم با عمق بالا در شرکت اینتکس آمریکایی و کارخانه تولید کننده استخر های بزرگ کمجا طراحی و تولید میشوند که موارد اصلی استفاده آنها برای احداث استخر پرورش ماهی و ذخیره آب کشاورزی , استخر ذخیره آب گلخانه ها و مخصوص شنای خانوادگی , استخر آب درمانی میباشد .

این مطلب را هم بخوانید :   دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

توجه داشته باشید که استخر های پیش ساخته جایگزین بسیار خوبی به جای استخر بتنی میباشد و با کمترین قیمت و کمترین فضا میتوانید یک استخر ایده آل برای تفریحات خانوادگی در تابستان داشته باشید و بدون نیاز به لوله کشی و تصفیه خانه بزرگ و ساخت استخر بتنی و کندن زمین از این محصول استفاده نمایید . استخرهای عمومی همانطور که گفتیم شرایط مناسبی از لحاظ بهداشتی ندارند و به هیچ وجه مناسب کودکان شما نیستند؛ اما اگر فکر ساخت استخرهای بتنی را در سر میپرورانید، بهتر است به فرآیند سختِ کندن زمین و خاکبرداری برای رسیدن به ابعاد مورد نیاز برای استخر فکر کنید. استخر بتنی بیشتر از استخرهای با بلوک سیمانی و یا استخر پیش ساخته می باشد. ولی ساخت ویلا در شمال هم مزیت هایی دارد، که خیلی از اشخاص را متقاعد به پذیرش هزینههای بیشتر آن می نماید. در طراحی ورودی ویلا باید به بخش هایی مثل سایه بان و پارکینگ اختصاصی، سنگ فرش یا شن های درشت برای کف سازی و مشخص کردن مسیر منتهی به درب ورودی، ایجاد فضای سبز هنرمندانه، طراحی آبنما و حوض، ستون و سرستون های شیک و جذاب همراه با چراغ سرستونی و سردری مناسب، پلکان ورودی همراه با چراغ های حرفه ای مخصوص پلکان، توجه به سردرب ویلا به منظور افزایش و ارتقای سطح کیفی ورودی ویلا و حتی رنگ و سبک ساخت درب ورودی توجه ویژه داشته باشید.