تجهیزات دندان پزشکی چه اهمیتی دارند؟

هر دندانپزشکی می‌داند که رقابت برای بیماران سخت است. متأسفانه، ممکن است بدتر هم شود زیرا پیش بینی می شود تعداد کل دندانپزشکان به طور مداوم افزایش یابد. بسیاری از دندانپزشکان تازه فارغ التحصیل شده به دنبال گزینه های مالی برای مطب دندانپزشکی و باز کردن مطب خود برای بیش از 15 سال آینده خواهند بود.

کارشناسان تخمین می زنند که یک دندانپزشک مجرد باید هر ماه 20 تا 50 بیمار را ببیند تا رشد این عمل را حفظ کند. با این حال، با وجود دندانپزشکان بیشتر، جذب هر تعداد مشتری جدید دشوار خواهد بود. مطب های دندانپزشکی باید هر کاری که ممکن است انجام دهند تا در یک بسته شلوغ برجسته شوند.

علاقه مندان جهت اطلاع از اتوکلاو ، یونیت دندان پزشکی ، رادیوگرافی و آر وی جی به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید و کسانی که نیاز دارند درباره تجهیزات دندانپزشکی مطالعه داشته باشند از طریق بلاگ سایت دنتی شاین مراجعه کنند برای اشنایی با اتوکلاو ارزان بر روی لینک https://dentyshine.com/product-category/اتوکلاو/ کلیک کنید.

دندانپزشکان می توانند خود را با قیمت، خدمات، موقعیت مکانی یا امکانات متمایز کنند. اما برای اینکه بفهمیم چه چیزی افراد را به سمت دندانپزشکی یا دندانپزشکی دیگر سوق می دهد، به درک اینکه چه چیزی آنها را از مراجعه به دندانپزشک در وهله اول باز می دارد کمک می کند. در اینجا برخی از دلایل اصلی آمده است:

  • هزینه های گران مراقبت
  • خیلی شلوغ
  • اضطراب دندان
  • خاطرات بد از بازدیدهای گذشته

اینها موانعی هستند که دندانپزشکان برای رشد کار خود باید برطرف کنند. تغییرات، مانند بازسازی اتاق انتظار یا ارائه تخفیف برای بیماران جدید، می‌تواند کمک کند، اما برای تأثیرگذاری که چندین مورد از این مسائل را به طور همزمان برطرف می‌کند، تجهیزات جدید را به مطب خود اضافه کنید.

چرا تجهیزات دندانپزشکی برای بیماران اهمیت دارد

بیماران نیازی به درک ویژگی های تجهیزات دندانپزشکی ندارند تا بفهمند که چگونه کیفیت مراقبت را بالا می برد. در کلی‌ترین عبارت، تجهیزات جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سریع‌تر، هوشمندتر، ساکت‌تر، ملایم‌تر و مؤثرتر باشند. از هر نظر، این به معنای ارتقاء چیزی است که جایگزین آن می شود، که به ویژه برای بیمارانی که به دنبال راهی بهتر برای مراقبت از دندان های خود هستند جذاب است.

تجهیزات جدید شما را از رقبا به شیوه ای معنی دار و قابل نمایش متمایز می کند، به خصوص اگر تجهیزات جدید به طور برجسته در بازاریابی به نمایش درآیند. مهمتر از آن، تجهیزات جدید به شما این امکان را می دهد که دلایل اصلی اجتناب مردم از صندلی دندانپزشکی را بررسی کنید.

وقتی ابزارها و تکنیک‌های شما پیشرفته هستند، می‌توانید به افراد اطمینان دهید که درمان آن‌ها تا حد امکان سریع و راحت خواهد بود، اضطراب‌ها را برطرف می‌کند و تجربه مثبت جدیدی برای جایگزینی خاطرات بد به آنها می‌دهد. به طور کلی، داشتن تجهیزات به روز و وسایل کمکی با تکنولوژی بالا به دندانپزشکان اجازه می دهد تا تجربه ای کاملاً متفاوت از آنچه بیماران به آن عادت کرده اند ارائه دهند. این یک دارایی بزرگ برای ایجاد پایگاه مشتری و دریافت توصیه است.

تجهیزات جدید از راه‌های دیگری نیز سودمند هستند. ممکن است بتوانید دامنه خدماتی را که ارائه می‌دهید گسترش دهید تا جریان‌های درآمد جدیدی را باز کنید یا سایر پزشکان را برای کمک به رشد این تمرین جذب کنید. بازگشت سرمایه فقط توسط تخیل و جاه طلبی شما محدود می شود.

در چه تجهیزات دندانپزشکی باید سرمایه گذاری کنید؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چه تجهیزاتی را اضافه کنید، گزینه‌های مختلف مالی مطب دندانپزشکی را بررسی کنید. اگر قطعه مناسبی از تجهیزات را با گزینه تامین مالی اشتباه خریداری کنید، فقط به سود شما آسیب می رساند. به دنبال وام دهندگانی باشید که لیزینگ تجهیزات را با نرخ‌ها و شرایط منصفانه تأمین مالی می‌کنند. پس از تأیید، برخی از این گزینه‌های تجهیزات درآمدزا را به کار خود اضافه کنید:

  • لیزر دندانپزشکی – لیزرهای دندانپزشکی مدرن می‌توانند جایگزین مته‌های دندانی در بسیاری از روش‌ها شوند. در نتیجه، روش‌ها را می‌توان بدون بیهوشی، خونریزی یا هر اضطرابی که مته القا می‌کند انجام داد. بیماران از تجربه بسیار ارتقا یافته ای لذت می برند که انتظارات آنها از درمان دندانپزشکی را بازنویسی می کند. در عین حال، به لطف کارایی بیشتر، می‌توانید رویه‌های بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.
  • صندلی دندانپزشکی – بیشتر افراد رفتن به دندانپزشک را با نشستن روی صندلی واقعی دندانپزشکی مرتبط می دانند. این مرکز تجربه بیمار است و تأثیر زیادی بر نحوه درک آنها از مطب، کارکنان و کیفیت درمان دارد. بدیهی است که صندلی های جدید باید راحت تر از صندلی های جایگزین شوند. آنها همچنین باید به هم ریختگی کمتر و دامنه حرکتی وسیع تری را برای پزشکان و بهداشتکاران تسهیل کنند. گرفتن وام برای تجهیزات کلینیک دندانپزشکی مانند صندلی های با کیفیت بالا تضمین می کند که ارتقاهای گران قیمت اما ضروری هرگز دور از دسترس نیستند.
    • آنکار سری 3 و صندلی های دندانپزشکی سری 5برای ارائه خدمات مدرن و پیشرفته به مطب شما عالی هستند. یا صندلی زانو شکن را ترجیح می دهید؟ نگاهی به سری 7 Ancar بیندازید.

  • اتوماسیون بیرونی – همه «تجهیزات دندانپزشکی» مستقیماً به مراقبت از بیمار مربوط نمی‌شوند. اداره یک کلینیک دندانپزشکی زمان و سرمایه گذاری زیادی را می طلبد، و زمانی که به خوبی انجام نشود، می تواند جذب بیمار جدید را محدود کند و از مراجعه مجدد جلوگیری کند. ابزارهای نرم‌افزاری متعددی برای خودکارسازی همه چیز از بازاریابی گرفته تا به‌روزرسانی سوابق و زمان‌بندی پیگیری‌ها در دسترس هستند. تکیه بر فناوری به جای کارکنان انسانی، هزینه های نیروی کار را کاهش می دهد و خطاها را کاهش می دهد. مهمتر از آن، به شما این امکان را می‌دهد تا نحوه تعامل خود با بیماران را کامل کنید و تجربه‌ای بی‌نظیر در این فرآیند ارائه دهید.

قبل از اینکه تصمیم به سرمایه گذاری در تجهیزات دندانپزشکی بگیرید، چند سوال مهم بپرسید. آیا می توانید با تجهیزاتی که در حال حاضر دارید و اگر چنین است، برای چه مدت از پس آن برآیید؟ بازگشت سرمایه پیش بینی شده تجهیزات مورد نظر شما چقدر است؟ آیا منابع داخلی برای استفاده کامل از تجهیزات جدید دارید؟ در نهایت، و مهمتر از همه، چه نوع گزینه های مالی مطب دندانپزشکی در دسترس شماست؟ وقتی همه اطلاعات را در اختیار داشتید، می‌توانید مطمئن باشید که هر سرمایه‌گذاری در تجهیزات جدید در تجهیزات مناسب است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد صندلی های دندانپزشکی dentyshine.com اینجا را کلیک کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   انبارگردانی افزایش کارآفرینی و بهره‌وری در زنجیره تأمین