امروز یک رکورد تاریخی دیگر را برای بازارهای DeFi به ارمغان می آورد، که به نظر غیرقابل توقف در لحظه بیت‌کوین هنوز واقعاً سود نبرده است، اما آینده مالی غیرمتمرکز احتمالاً شامل پیشتازهای ارزهای دیجیتال نیز می شود. p>

به نظر می‌رسد رشد در بازارهای دی‌فای سهموی است. طبق DeFi، امروز، ارزش کل قفل شده به بالاترین حد خود یعنی 3.5 میلیارد دلار رسیده است. نبض. قفل کردن اتریوم نیز با 4 میلیون ETH یا 3.6 درصد از کل ارائه شده است که در قراردادهای هوشمند برای استقرار قفل شده است. و بازارهای وام دهی.

 

توکنهای DeFi نیروی محرکه برای ارزهای دیجیتال در بازارها در حال حاضر با افزایش چهار رقمی برخی از آنها در سال ابتدایی جاری هستند. این نوع حرکت از زمان شور ICO در سال 2017 مشاهده نشده است.

جرقه رونق رمزنگاری بعدی

به نظر می‌رسد که DeFi در حال حاضر با توکن‌هایی مانند LEND، BAND، SNX، COMP، BAL، و YFI است که عکس‌های خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی به ماه می‌گیرند.

میزان سرمایه ای که در هفته های اخیر به DeFi سرازیر شده است بسیار چشمگیر بوده است. در حالی که کل DeFi TVL تنها 1.2٪ از کل بازار کریپتو را تشکیل می دهد، سرعتی که انباشته شده است شگفت انگیز است. آنتونی ساسانو، بنیانگذار Ethhub، این مشاهدات در آخرین خبرنامه؛

برای درک این موضوع، فقط 2 روز پیش 3 میلیارد دلار در DeFi قفل شده است که به این معنی است که از آن زمان 400 میلیون دلار وارد سیستم شده است – 18 ماه تا طول DeFi از 0 به 400 میلیون دلار کشیده شده است. برسد. زمان!

ساسانو همچنین این واقعیت را مطرح می کند که صرافی های غیرمتمرکز اکنون حجم های قابل مقایسه با برخی از صرافی های مراکز را مدیریت می کنند.

این مطلب را هم بخوانید :   چگونه در آزمون EPT و MSRT قبول شویم؟

ساسانو به طرز سرگرم‌کننده‌ای درباره فعالیت‌های اینفلوئنسرهای صنعت که اکنون در مورد DeFi و پایه‌های اتریوم آن صحبت می‌کند، اظهار نظر کرد:

در چند ماه گذشته متوجه شده ام که بسیاری از مردم به سمت «رهبران فکری DeFi» یا صحبت های بیشتر در مورد اتریوم و دیفای می پردازند که کمی سرگرم کننده است، اما نشان بسیار مثبتی نیز هست. .

بازارهای کریپتو در این هفته رشد کرده اند، اما تصویر بلندمدت یکی از محدود برای اکثر دارایی های دیجیتال است که به DeFi مرتبط است. اگر حرکت برای تامین مالی غیرمتمرکز ادامه پیدا کند، تغییر شکل لیست سکه های سقفی و تسلط بیشتر بازیکنان جدید، فقط موضوع زمان است. این صنعت به سرعت در حال حرکت است و فقط fittest زنده خواهد ماند.

ساخت DeFi در بیت کوین

اتریوم هنوز واقعاً از رونق DeFi از نظر قیمت سود نبرده است. با این افزایش افزایش یافته به افزایش بار شبکه مسلماً، اتریوم از حرکتی 17 درصدی نسبت به زمان مشابه در هفته گذشته، قیمت گذشته است، اما با نگاهی به تصویر دو ساله هنوز نسبتاً ثابت است.

شتاب این هفته احتمالاً با اعلام هدایت شده است. راه اندازی رسمی شبکه آزمایشی عمومی ETH 2.0 در اوایل ماه آینده.

به نظر می‌رسد قیمت بیت‌کوین تا حد زیادی با DeFi ارتباطی وجود ندارد و توسط عوامل کلان اساسی هدایت می‌شود. با این حال، این معنی نیست که BTC نمی تواند در پروتکل های DeFi ادغام شود و بر اساس آن ساخته شود.

این مقاله توسط متیو بلک، مدیر عامل شرکت وام‌های اتمی، بیان می‌کند که فعالیت‌های مالی مربوط به بیت‌کوین را شامل می‌شود. پلتفرم‌های وام‌دهی‌ها دارای دارایی‌های ذاتی هستند و به روشی مشابه بانک‌های خیابانی عمل می‌کنند.

این مطلب را هم بخوانید :   ورق های گالوانیزه و آهن

سوال بزرگ این است که چرا هیچ پیشرفت بزرگی در DeFi در بیت کوین رخ نداده است؟ مشکی دلیل خوبی برای این موضوع ارائه می کند که می گوید چالش های زیادی وجود دارد؛

اسکریپت بیت کوین یک زبان ساده، ابتدایی و ایمان بر پشته است. تورینگ کامل نیست و مفهومی از حالت ندارد. این امر قفل ایمن بیت کوین خود را بدون نگرانی از “هک قرارداد هوشمند” که در تری از مشاهده می کنید، بسیار آسان می شود. اما ساخت آن را نیز بسیار بدتر می کند.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/bourse-education/

به نظر می رسد که توکن کردن بیت کوین راه حل باشد و پذیرش بیت کوین پیچیده و انواع جدید آن مانند renBTC و tBTC شاهدی بر این رشد بوده است. مقدار بیت کوین در اتریوم امسال به شدت افزایش یافته است و در حال حاضر 18600 BTC است.

اوایل این ماه اخبار ارز دیجیتال – کریپتوکارنسی گزارش داد که چگونه اتریوم اقتصاد ممکن است بیت کوین را مصرف کند، و این روند به عنوان محبوب ترین راه حل فعلی برای شرکت در DeFi با بیت کوین در حال افزایش است.