افرادی که به دنبال وکیل پایه یک دادگستری می‌گردند، عبارت موسسات حقوقی زیاد به گوششان خورده است. در کنار دفاتر وکالت، دفاتر موسسات حقوقی و داوری نیز در سال‌های اخیر با‌هدف سهولت در ارائه خدمات حقوقی به مردم ایجاد شده‌اند. ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که کدام یک را برای رسیدن به بهترین نتیجه انتخاب کنید؟در ادامه برخی مزایای موسسات حقوقی بر دفتر وکالت را بیان می کنیم:

بهترین موسسه حقوقی در صورتی که به نحو صحیح و طبق آئین نامه کانون وکلای دادگستری تاسیس گردند از تعداد زیادی وکلاء تشکیل می شوند که هر کدام به صورت تخصصی در یک زمینه مشخص فعالیت می نمایند و این به نفع موکل می باشد چرا که در هر زمینه دو یا چند وکیل متخصص به ایشان مشاوره داده و نسبت به طرح دعوی و یا دفاع از دعاوی مطروحه علیه وی همفکری و مشورت نموده و بهترین راهکار را برای ایشان در نظر میگیرند .

هنگام اخذ وکالیت از موکل ، موکل با موسسه حقوقی قرار داد منعقد می نماید و وکالت را دو نفر از وکلاء به عهده میگیرند و با قرار دادن حق توکیل به غیر که در مواقع ضروری ، نسبت به پیگیری موضوع در اسرع وقت اقدام گردد ، ایجاد موسسات حقوقی باعث جذت وکلای جوان که تخصص لازم و کافی را در زمینه های مختلف داشته باشند می شود و سبب گرایش وکلاء به کار جمعی و گروهی می گردد چرا که نتیجه ی بهتری از این جهت حاصل می شود .

اعضای موسسه حقوقی تهران بزرگ

موسسه حقوقی تهران بزرگ متشکل از 340 نفر کارشناس ، وکیل پایه یک ، کارآموز و پرسنل اداری بوده که بصورت رسمی در این مجموعه فعالیت میکنند . موسسه حقوقی تهران بزرگ بواسطه کادر متخصص و زیرساخت قدرتمند خود یکی از برترین و معتبرترین موسسات حقوقی در کشور بوده که تا کنون موفق به نتیجه رساندن بیش از 90 هزار پرونده در زمینه های مختلف به موکلین خود شده است .

این مطلب را هم بخوانید :   چه ساختمان‌هایی نیاز به مقاوم‌سازی در برابر زلزله دارند؟

وثیقه یا قرار وثیقه مبلغ مالی یا دارایی غیرمنقولی است که در ازای شرطی نزد دادگاه می‌گذارند. در لغت وثیقه به معنای «استوار»، «آنچه بدان اعتماد شود» و «محکم کاری» میباشد. به عبارت دیگر آزادی فرد متهم و بازداشت شده با تأمین قرار وثیقه به این معناست که متهم با تامین وثیقه مورد نیاز میتواند تا زمان تشکیل دادگاه در خارج از زندان باشد، اما در زمان تشکیل دادگاه باید پاسخگوی اتهامات خود بوده و در صورت مجرم شناخته شدن و محکومیت به زندان، برای سپری کردن ایام حبس به زندان برود. اجاره وثیقه

موسسه تهران بزرگ خدمات ویژه ای برای افرادی که در زندان هستند بدون نوبت و بصورت فوری انجام میدهد ، این خدمات عبارتند از تامین وثیقه زندانی یا سند برای زندانی ، ملاقات فوری با زندانی ، اخذ وکالت امور به نماندگی از زندانی ، مشاوره کاهش حبس و عفو ، مشاوره اشتغال در زندان ، ارائه راهکارهای کاهش حبس و … موسسه تهران بزرگ هم اکنون امادگی آن را داشته که کلیه خدمات مذکر را به افرادی که در زندان هستند و خانواده های آنها ارائه دهد .

 

اجاره سند ملکی در اکثر مواقع برای ضمانت و در ازای تامین قرار کیفری نزد دادگاه یا اخذ وام نزد بانک می‌گذارند. در لغت سند به معنای «مدرک» میباشد. به عبارت دیگر آزادی فرد متهم و بازداشت شده با تأمین قرار و ارائه سند به مراجع قضایی امکانپذیر است. به این معناست که متهم با اجاره و ارائه سند میتواند تا زمان تشکیل دادگاه در خارج از زندان باشد، اما در زمان تشکیل دادگاه باید پاسخگوی اتهامات خود بوده و در صورت مجرم شناخته شدن و محکومیت به زندان برود.

این مطلب را هم بخوانید :   صافکاری و نقاشی غرب