بازیگران ارتش سری کاری از سعید ابوطالب در فیلم اسکای

سعید ابوطالب کارگردان مشهور بعد از رئالیتی شوهای رالی ایرانی و شام ایرانی با مسابقه شب‌ های مافیا این بار سراغ یک مسابقه متفاوت تر رفته است. در ادامه بیوگرافی و عکس های از بازیگران ارتش سری و زمان پخش در شبکه نمایش خانگی را در فیلم اسکای مشاهده کنید.

بازیگران ارتش سری

«ارتش سری» یک رئالیتی شوی جدید به روایت سعید ابوطالب است که نخستین قسمت از آن، یکشنبه شب در پلتفرم فیلیمو منتشر شد.

این رئالیتی‌شو با حضور بازیگران سینما و تلویزیون و همکاری مجموعه ویستامدیا بر اساس بازی جذاب “گروه نجات” در ارتش سری به نویسندگی و کارگردانی سعید ابوطالب ساخته شده است.

رئالیتی شو ارتش سری یک بازی استدلالی – استنتاجی گروهی‌ است که داستان و جهان فرضی آن برگرفته از سریالی پر طرفدار به همین نام است که به وقایع جنگ جهانی دوم مربوط می‌شود؛ نبردی بین پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان‌ها.

بازیگران ارتش سری

در این سناریو ۱۰ نفر از بازیگران در نقش‌های متفاوت پارتیزان، سرهنگ کسلر، گشتاپو، خلبان، راینهارد و… در کافه کاندید، واقع در بلژیک ۱۹۴۵ در خلال جنگ‌جهانی دوم جمع می‌شوند تا یک بازی واقعی و رئال را انجام بدهند.

سریال ایرانی بدون سانسور ارتش سری یک بازی استدلالی – استنتاجی گروهی است که داستان و جهان فرضی آن برگرفته از سریالی پر طرفدار به همین نام است که به وقایع جنگ جهانی دوم مربوط می‌ شود؛ نبردی بین پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان‌ها. در این سناریو ۱۰ نفر از بازیگران در نقش‌های متفاوت پارتیزان، سرهنگ کسلر، گشتاپو، خلبان، راینهارد و… در کافه کاندید در بلژیک ۱۹۴۵ در خلال جنگ‌جهانی دوم جمع می‌شوند تا یک بازی واقعی و رئال را انجام بدهند.

این مطلب را هم بخوانید :   هر آنچه لازم است قبل از خرید یک شامپوی خوب بدانید

بازیگران ارتش سری و زمان پخش آن

شرکت کنندگان قسمت اول این مجموعه را بازیگرانی همچون: غلامرضا نیکخواه، حسین رفیعی، شکیب شجره، رامین راستاد، بهنام تشکر، شقایق دهقان، بهاره قاسمی، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و فرزین محدث تشکیل می‌دهند و امیرعلی نبویان به عنوان گرداننده بازی، در تمامی قسمت‌ ها حضور دارد.

مسابقه ارتش سری

ارتش سری، یکشنبه‌ها ساعت ۸ صبح پخش می‌شود و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به فیلیمو اولین قسمت آن را مشاهده کنند.

احتمالا این سومین بار است که نام ارتش سری را روی یک سریال یا محصول فرهنگی می‌بینید ولی این‌بار با عنوان یک رئالیتی شو. آن‌هایی که سنشان کفاف می‌دهد می‌دانند که دهه ۷۰ سریال ارتش سری محصول شبکه بی‌بی‌سی که از شبکه یک تلویزیون پخش می‌شد و دیگری که عمرش کمتر است مربوط به ۲ سال پیش می‌شود. سریال خوب، بد، جلف ارتش سری که محصول فیلیمو بود. حالا سومین ارتش سری تاریخ یک رئالیتی شو است که سعید ابوطالب آن را ساخته است.

روز و زمان پخش ارتش سری از فیلیمو

مسابقه ارتش سری سعید ابوطالب با حضور بازیگران معروف ایرانی، روزهای یکشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می‌شود.

مجری ارتش سری؛ گرداننده مسابقه ارتش سری کیست؟

کارگردان ارتش سری، سعید ابوطالب که برای بازی شب‌های مافیا از محمدرضا علیمردانی و کامبیز دیرباز برای اجرا استفاده کرده بود؛ اینبار اجرا را بر عهده امیرعلی نبویان گذاشت و از او که یکی از مستعدترین مجریان سال‌های اخیر بوده، گذاشته.

سعید ابوطالب؛ سازنده ارتش سری کیست؟

نام سعید ابوطالب را پیش از این هم با رئالیتی شوهایی همچون پدرخوانده و مافیا، شنیده بودید؛ مستندساز ایرانی که سال‌ها است به عنوان سازنده رئالیتی‌شوهای مختلف در ایران مشهور شده است.

این مطلب را هم بخوانید :   نگین زاگرس : عسل طبیعی و روغن خوراکی

جالب است بدانید که سعید ابوطالب، دوره ای نماینده مجلس بوده و پس از مدتی و ترک کار سیاست، فرصتی پیدا کرد تا به دنبال علاقه خود در ساخت چنین برنامه هایی برود.

از مهم ترین آثار سعید ابوطالب میتوان به رالی ایرانی، شام ایرانی، مسابقه شب‌های مافیا و حالا ارتش سری اشاره کرد.

منبع: فیلم اسکای