کاربرد های ایلوستریتور (+ویژگی های ایلوستریتور) موشن کده

ایلوستریتور نرم افزاری برای طراحی، تصویرسازی و ایجاد آثار هنری با استفاده از رایانه مک یا ویندوز است.
Illustrator در سال 1987 منتشر شد و در فواصل زمانی منظم به روز شده است و در حال حاضر بخشی از Adobe Creative Cloud است.
ایلاستریتور عمدتا توسط گرافیست ها، طراحان وب، هنرمندان تجسمی و تصویرگران حرفه ای در سراسر جهان برای خلق آثار هنری با کیفیت استفاده می شود.
ایلوستریتور شامل بسیاری از ابزارهای پیچیده است که می تواند در زمان طراحی شما در زمان زیادی صرفه جویی کند.

ایلاستریتور چگونه استفاده می شود؟

ایلاستریتور برای ایجاد انواع مختلف تصاویر چاپی یا دیجیتالی از جمله کارتون، جداول، نمودارها، لوگوها و تصاویر استفاده می شود.
Illustrator به کاربر خود اجازه می دهد تا یک عکس را در نرم افزار وارد کند و از آن عکس به عنوان راهنمای ردیابی شکلی در آن استفاده شود. از این ویژگی می توان برای رنگ آمیزی مجدد عکس یا ایجاد حالتی شبیه به طراحی در عکس استفاده کرد.

چرا ما به ایلوستریتور نیاز داریم؟

آموزش ایلوستریتور از تعداد زیادی دستورات و ابزار ها تشکیل شده است شما با یادگیری آن در وقت و هزینه خود صرفه جویی میکنید و نیازی به یادگیری نرم افزار های دیگر را مرتفع می کند. ایلوستریتور می تواند تصاویر شما را در به هر نوع قالبی و فرمتی تبدیل کند زیرا تقریباً همه فرمت ها در آخرین نسخه آن موجود است. Adobe Illustrator  به شما کمک می کند تا سریعتر شغل مورد نظر خود را پیدا کنید زیرا در همه جا استفاده می شود. شرک تهای بسیاری متخصصین این نرم افزار را به عنوان طراح گرافیک استخدام می کنند.

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی چتروم فارسی ناز چت

فیلم های آموزش رایگان ایلوستریتور مناسب برای چه افرادی است؟

مباحث بیان شده علاوه بر اینکه برای افرادی که میخواهند به تازگی آموزش مقدماتی ایلوستریتور را شروع کنند مفید است برای هنرجویانی که در دوره شرکت کرده اند نیز کاربردی است زیرا مطالب مورد بررسی در آموزش رایگان ایلوستریتور به نحوی جدید و از زاویه ای دیگر بیان شده است و در این گونه از آموزش های ویدئویی سعی در معرفی ترفندها و تکنیک های خاص، آموزش ابزارهای پرکاربرد و روش های سریعتر انجام شدن کار از طریق کلیدهای میانبر داشته ایم.

نرم افزارهای ایلوستریتور

ایلاستریتور همچنین به کاربر اجازه می دهد تا با متن به روش های مختلف بازی کند و آن را برای ایجاد کارت پستال، پوستر و سایر طرح های بصری که تصاویر و متن را ترکیب می کنند، مناسب می کند. قابلیت این نرم افزار در قرار دادن متن به صورت دایره ای برای هنرمندان طراحی لوگو بسیار مفید است.
از ایلاستریتور برای طراحی ماکت هایی استفاده می شود که نشان می دهد طراحی وب سایت در نهایت چگونه به نظر می رسد و همچنین آیکون های طراحی که در یک وب سایت یا نرم افزار استفاده می شود.

کاربردهای اصلی نرم افزار ایلوستریتور و راه های کسب درآمد از آن:

حتی اگر در نرم افزار Illustrator متخصص باشید، اما زمینه های اصلی کسب درآمد از آن را نمی دانید، به احتمال زیاد پروژه ها و دستمزدهای زیادی را از دست خواهید داد. سپس شما مناطقی را می خواهید که از Illustrator استفاده می شود و می توانید یک پروژه بگیرید و در آنها درآمد کسب کنید. در این مقاله سعی کردیم 12 راه برای کسب درآمد از ایلاستریتور را به شما معرفی کنیم، اما باید بدانید که راه های زیادی برای کسب درآمد از ایلاستریتور وجود دارد. همیشه برای فرصت های جدید آماده باشید، به دنبال آنها باشید و طراحی شخصیت را بیاموزید تا بتوانید یکی از اولین کسانی باشید که آنها را به دست می آورید و درآمد بالایی کسب می کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   خرید ظروف سرامیکی تزیینی


1-
یک تصویر دیجیتال بکشید:

نقاشی دیجیتال یکی از رشته هایی است که اخیرا با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی رشد چشمگیری داشته است. نقاشی دیجیتال همانطور که از نامش پیداست تصویری است که معمولاً با ماوس یا قلم نوری کشیده می شود و دو کاربرد دارد. اولین کاربرد، کاربردهای تجاری است، گاهی اوقات از تصاویر دیجیتال در پوسترهای تبلیغاتی یا کنفرانس ها، جلدهای موسیقی یا جلد محصولات غذایی و بسته بندی استفاده می شود. کاربرد دوم برای مصارف شخصی و معمولاً غیرتجاری است و در اینستاگرام و پروفایل کاربران درج می شود.

2- طراحی لباس و محصولات چاپی:

به احتمال زیاد اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، تی شرت شما یک طراح و جلد تلفن همراه شما نیز طرحی دارد. طرح هایی که بر روی محصولات چاپی مانند لباس، استیکر، پیکسل یا قاب تلفن همراه استفاده می شوند، عمدتاً با ایلاستریتور طراحی می شوند. این قسمت یکی از اپلیکیشن های جذاب ایلوستریتور است که روز به روز بر محبوبیت و استفاده آن افزوده می شود.


3-
طراحی جلد کتاب:

گاهی نویسندگان طرح هایی را برای جلد کتاب های خود در نظر می گیرند که توسط فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه قابل طراحی نیستند و فقط می توانند توسط ایلاستریتور ایجاد شوند. در این گونه پروژه ها نویسنده یا ناشر طرح های اولیه و آنچه را که در ذهن دارند به شما می دهد و شما با ایلاستریتور آن ها را می سازید، جالب اینجاست که این گونه پروژه ها معمولا پردرآمد هستند.

4- طراحی بنرهای تبلیغاتی:

این زمینه نیز مانند اپلیکیشن فوق است، شرکت های تبلیغاتی گاهی نیاز به طرح هایی دارند که توجه مخاطب را بدزدد و توجه او را جلب کند. این گونه طرح ها به دلیل پیچیدگی بصری و نیاز به چاپ در سایزهای بزرگ و بدون کاهش کیفیت معمولا با ایلاستریتور ساخته می شوند و شرکت های تبلیغاتی این طراحان را به افرادی مانند شما می دهند.

این مطلب را هم بخوانید :   دامن شلواری کوتاه کمر کش دار زنانه آبی دفاکتو DeFacto (ساخت ترکیه)

منبع موشن کده https://motionkade.ir/