پروژه آماده افتر افکت چیست؟ (+مزیت ها +کاربردها) گرافیستار

پروژه های آماده افترافکت همانند فایل های لایه باز پی اس دی متشکل از فایل هایی هستند که توسط طراحان حرفه ای خارجی با نرم افزار افترافکت طراحی شده اند و به صورت لایه باز در فروشگاه های اینترنتی مانند motionaray و videohive به صورت ویژه به فروش می رسانند، همراه تمامی این فایل ها یک فایل آموزشی به صورت ویدئویی یا متنی قرار دارد تا خریداران بتوانند به راحتی هر چه تمام تر از این پروژه ها استفاده نموده و تغییرات لازم را به جهت ایجاد پروژه آماده افتر افکت دلخواه به سرعت انجام دهند، متاسفانه از انجایی که خرید این گونه محصولات برای عموم ایرانیان مقدور نمیباشد و هزینه خرید پروژه های افترافکت بسیار بالا بوده و همه علاقه مندان رشته گرافیک و طراحان این حوزه قادر به استفاده از پروژه های افترافکت خارجی نیستند، ما در مخزن بر این آمدیم که تمامی پروژه های افترافکت از سایت های خراجی به قیمت اصلی خریداری نموده و به جهت استفاده هم میهنان عزیزمان به قیمت بسیار پایین در در سرور های قدرتمند ایرانی قرار داده ایم و در یک فاصله زمانی کوتاه پروژه های افترافکت را منظم اپدیت مینماییم تا همیشه بهترین و زیبا ترین پروژه های به دست شما کاربران گرافیسیتار برسد و بتوانید از این محصولات استفاده نمایید.

شما می‌توانید با دانلود رایگان پروژه افتر افکت، کار با ابزارهای واقعیت مجازی را تجربه کنید. نرم افزار ابزارها از قابلیت‌های متعددی برخوردار است و کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت‌ها فیلم‌های جذاب‌تری برای مخاطبان بسازند. همچنین می‌توانند از آهنگ برای زیر صدا در این فیلم‌ها استفاده کنند. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   ویژگی های یک خودروبر حرفه ای چیست؟

برای کار کردن با پروژه های آماده افتر افکت به چه سیستمی نیاز هست ؟

برای نصب افتر افکت میتونید از آخرین ورژن روی سیستم عامل ویندوز یا مک استفاد کنید، و حداقل سیستم مورد نیاز یک پردازنده ی چند هسته ای اینتل یا AMD با پشتیبانی از ۶۴ بیتT ویندوز ۷ – ویندوز ۸٫۱ – ویندوز ۱۰ (همگی ۶۴ بیت) و حداقل ۸ گیگابایت رم (توصیه می شود مقدار رم ۱۶ گیگابایت و بالاتر باشد).

پروژه های افتر افکت شامل انواع دسته بندی مختلف میشود :

اسلایدشو ، لوگو موشن ، عناوین و تایپوگرافی ، پست و استوری اینستاگرام ، زیرنویس ها، اینفوگرافی، ترنزیشن ها ، پلاگین ها، مناسبتی و…

پروژه افتر افکت نمایش لوگو :

از این دسته معمولا صاحبین شرکت های بزرگ ، برندهای مختلف ، حتی برند شخصی استفاده می کنند ، و فقط کافی است آرم مورد نظر را با پسوند PNG وارد پروژه کرده ، اگر جایگذاری متنی دارد ، اسم برند خود را تایپ کنید و از پروژه خروجی بگیرید! همه چیز تمام است.

پروژه افتر افکت اینستاگرام :

این دسته یکی از کاربردیترین و پردرآمدترین بخش ها برای کاربران می باشد. با استفاده از این بخش شما می توانید نمایش های خیره کننده برای استوری ها ، پست های اینستاگرام بسازید. اگر می خواهید در کمترین زمان، گرافیک صفحه اینستاگرام کاری خود را با قاب ها و انیمیشن های مختلف تغییر دهید، این پروژه ها می توانند بسیار در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کنند. همه چیز آماده است و فقط کافی است ویدیوها و تصاویر خود را در آن پروژه مورد نظر قرار دهید و متن ها را ویرایش کنید! همچنین قالب های جذاب و متنوعی برای استوری اینستاگرام در این بخش برای شما قرار داده شده است.

پروژه اسلایدشو افتر افکت :

اسلایدشوها کاربرد های بسیاری در دنیای ویدیویی دارند، از آنجا که شما در همه موضوعات اعم از تبلیغات، جشن های عروسی، تجاری و بسیاری دیگر، می توانید این سبک را مشاهده کنید. با این دسته از پروژه ها می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را به صورت اسلایدی با کمک افکت های متنوع و جذاب ایجاد نمائید.

این مطلب را هم بخوانید :   نکات مهم در عیب یابی کولر آبی

آیا موزیک ها در پروژه افتر افکت هست ؟

معمولا در پروژه افتر افکت فایلهای موسیقی وجود ندارد و فقط در بعضی از فایلها این موسیقی ها قرار دارند، اگه بریا پروژه های خود نیاز به موسیقی دارید میتونید از قسمت موزیک برای افتر افکت دانلود کنید.

ساخت پروژه افتر افکت؟!

اگر دنبال پروژه آماده افتر افکت برای ساخت کلیپ های جذاب و خاص هستید، جای درستی آمدید ادوبیش بزرگترین منبع دانلود پروژه آماده افتر افکت است. این صفحه برای شما که نیاز دارید در کوتاه ترین زمان یه پروژه افتر افکت خفن و ویژه بسازید ایجاد شده است. هیچ نوع پروژه ای نیست که بخواهید بسازید و اینجا نسخه آماده آن وجود نداشته باشید. پس همین الان دست به کار شو و شروع به کار شو. سرعت برای ما اهمیت بالایی دارد و بر همین اساس شما می توانید با چند کلیک به گزینه مورد نظر خود رسیده و آن را به راحتی هر چه تمام تر دانلود کنید.

پروژه آماده افتر افکت با موضوعات مختلفی اعم از ورزشی، هنری، کلاسیک، موسیقی، هتل و گردشگری، موشن گرافی، طراحی و معرفی سایت، دنیای معماری و ساختمان سازی و … آماده شده است. محیط کاربری ساده پروژه به شما اجازه می دهد با صرف زمان بسیار کوتاه، بهترین خروجی را داشته باشید.

اگر که شما یک طراح حرفه ای هستید مشاهده قالب و پروژه آماده افتر افکت به شما کمک می‌کند تا دانش و ایده‌های خود را افزایش دهید و کارهایی که ارائه می‌دهید خاص و خاص تر باشند. به طور کلی ارتباط داشتن و مشاهده پروژه های سایر افراد به شما امکان پیشرفت خواهد داد و به شما در پیشرفتتان کمک خواهد کرد.

این مطلب را هم بخوانید :   دامن شلواری کوتاه کمر کش دار زنانه آبی دفاکتو DeFacto (ساخت ترکیه)

راهنمای استفاده از پروژه آماده افتر افکت :

برای کار با پروژه آماده نیاز دارید کمی با مبانی افتر افکت آماده باشید. در سایت تایم کد یک دوره آموزش فارسی کار با این نرم افزار وجود دارد که شما را بیشتر با ابزار های برنامه آشنا می کند. همچنین دوره های پیشرفته به زبان انگلیسی هم وجود دارد که با دیدن آن شما تبدیل به یک متخصص افتر افکت خواهید شد.

کدام نسخه افتر افکت بهتر است؟

همیشه کاربران سعی می کنند جدیدترین نسخه را نصب داشته باشند ولی با توجه به اینکه نسخه های جدید همیشه دارای باگ هایی هستند بهتر از کمی با تاخیر اقدام به نصب نسخه جدید کنید. در حال حاضر پایدارترین نسخه افتر افکت ۲۰۱۹ می باشد.

منبع: گرافیستار https://graphi-star.com/