6 وب سایت برای الهام گرفتن از طراحی برند با نمونه
هویت برندی بسازید که شرکت شما را با طراحی متفکرانه وب سایت نشان دهد.
تصمیم گیری در مورد طراحی برقراری ارتباط با هویت برند شما چیزی بیش از یک نام یا لوگو است. این هویت ارزش های شرکت شما را از طریق زیبایی شناسی یکپارچه و فوراً قابل تشخیص منتقل می کند. این بدان معناست که همه جنبههای شرکت باید با این هویت هماهنگ باشد، از جمله تبلیغات، برندسازی وبسایت، بستهبندی محصول و موارد دیگر.
طراحی یک نام تجاری چالش برانگیز است – بهخصوص اگر از صفر شروع کنید. به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا الهاماتی را برای کمک به شما در شروع ساخت ارائه دهیم.ایران سایت قدیمی ترین شرکت طراحی سایت iransite.com در ایران
6 وب سایت برای بررسی الهام بخش
پیدا کردن منبع الهام مناسب، به خصوص برای مبتدیان، دشوار است. و با تصمیمات بسیار، یافتن نقطه شروع بسیار دشوار است. ما تعدادی از بهترین منابع را گردآوری کردهایم تا ایدههای طراحی برند برای پروژه مشتری بعدی شما یا به شما ارائه دهیم. نمونه کارها شخصی.
1. BP&O
BP&O – مخفف نام تجاری، بسته بندی، و نظر – یک وبلاگ خلاقانه پر از انتخاب های دستی است طراحی مقالات، ابزارها و نمونه هایی که به عنوان یک منبع مهم برای کسانی که یک نام تجاری ایجاد می کنند عمل می کند. سایتی که به زیبایی طراحی شده منبعی از طرح های با کیفیت بالا و مدیریت شده با بینش مستقیم از ذهن متخصصان است.
هر طرح برجسته شامل زمینه، انتقاد سازنده، و تفسیر در مورد فرآیند خلاقانه پشت نابغه است. بنیانگذار BP&O، ریچارد بیرد، خود طراح است و به طور مرتب نظرات خود را در مورد برندها و کمپین ها ارائه می دهد.
2. Pinterest
Pinterest یک پلت فرم عالی برای یافتن الهام از هنر، طراحی و مد است. محبوبیت آن در بین طراحان به معنای جریان مداوم محتوای جدید است که هرگز ایده های شما را کم نمی گذارد.
الگوریتم Pinterest تصاویر را بر اساس فعالیت و سابقه جستجوی شما نمایش می دهد. همانطور که کار طراحی را غربال می کنید، فید آن به سمت نمایش محتوای مطابق با سلیقه و علایق شما تغییر می کند.
یکی از ویژگی های منحصر به فرد Pinterest “پین کردن” پست ها به “تخته” های خاص برای مدیریت و سازماندهی محتوای مورد علاقه است. شما. تابلوها قابل اشتراک گذاری و مشارکتی هستند، به این معنی که اعضای تیم و مشتریان می توانند به طوفان فکری شما دسترسی داشته باشند یا ایده های خود را اضافه کنند. همچنین میتوانید برای آرمها، تایپوگرافی و بسته بندی برای سازماندهی عناصر مختلف هویت برند در بین تیم ها.
3. Behance
Behance یک پلت فرم رسانه خلاق متعلق به Adobe است. هر کسی با اشتراک Adobe Creative Cloud میتواند کار طراحی خود را در Behance پست کند. بسیاری از طراحان نامهای بزرگ، نمونه کارهای خود را بر روی پلتفرم نمایش میدهند – آن را به مکانی عالی برای جستجوی ایدههای پیشرفته تبدیل میکنند. محبوبیت Behance به این معنی است که سازندگان بیشتری آثار خود را به اشتراک میگذارند و فرصتهای بیشتری برای یافتن الهامات مختلف بینصنعتی به شما میدهد.
Behance به شما امکان می دهد چندین تصویر و طرح مرتبط با یک پروژه را پست کنید. این برای نمایش یک طراحی برند کامل که شامل لوگو، تایپوگرافی، ترکیب رنگ و بیشتر. شرکت های سازنده وب سایت یکی از عوامل تعیین کننده قیمت طراحی وب سایت هستند. شرکت های بزرگ دارای بخش های مختلفی هستند. به عنوان مثال این نوع شرکت ها دارای چندین بخش برای توسعه وب سایت خود هستند مانند تیم طراحی گرافیک ، تیم برنامه نویسی، تیم پشتیبانی، تیم آموزشی و تیم بهینه سازی و این افراد معمولا در زمینه کاری خود تخصص دارند. https://iransite.com/قیمت-طراحی-سایت
4. Typewolf
تایپوگرافی برای برندسازی ضروری است و پیدا کردن فونت های مناسب زمان بر است. خوشبختانه، Typewolf منبعی مناسب برای طراحانی است که به دنبال فونتها، کتابهای ظاهری و محتوای آموزشی با کیفیت بالا هستند. مجموعه وسیع فونتهای آن ایدههایی را برای تکمیل جزئیات دقیق وبسایت مارک تجاری شما ارائه میدهد.
Typewolf فونتهای پرطرفدار را بهصورتی سازماندهیشده، کامل با ماکاپها نمایش میدهد. این پلتفرم همچنین اطلاعات مربوط به فونتهای مشابه، جفتسازی فونتها و بهترین جایگزینهای پولی و رایگان را ارائه میدهد. استفاده کنید. بهجای صرف ساعتها برای حفاری در کارخانههای فونت، سعی کنید از Typewolf برای تمام نیازهای تایپوگرافی خود استفاده کنید.
5. Mindsparkle Mag
Mindsparkle Mag یک مجله و وبلاگ طراحی آنلاین است که مجموعه ای از بهترین گرایش ها را ارائه می دهد. در طراحی گرافیک، طراحی وب و ویدئو. تیم پشت Mindsparkle در مورد کاری که برجسته میکند گزینشی است، بنابراین مطمئناً طرحهای برجستهای از با استعدادترین متخصصان خلاق پیدا خواهید کرد.
اگر بهدنبال الهامگیری خاص هستید، صفحه «مجموعهها» را مرور کنید. برای نوع کار طراحی که انجام می دهید. شما بیش از 25 دسته را کشف خواهید کرد، از جمله ایجاد لوگو، انیمیشن، و طراحی داخلی.
6. Dribbble
Dribbble خانه برخی از بهترین نمونه کارها در دنیای طراحی است. به عنوان یک پلتفرم انحصاری و مبتنی بر دعوت، کیفیت کار در Dribbble درجه یک است.
دعوتشدگان تنها افرادی هستند که مجاز به ارسال محتوا هستند، اما هر کسی میتواند نمونههایی را مشاهده کند. جامعه بزرگ Dribbble به معنای نمایندگی بیشتر برند در چندین دسته است، از جمله طراحی محصول و چاپ.
خلاقیت خود را در وب آزاد کنید
وبسایتهای کاملاً سفارشی و آماده تولید – یا نمونههای اولیه با وفاداری فوقالعاده بالا – بدون نوشتن یک خط کد بسازید. فقط با Webflow.
به صورت رایگان شروع کنید
برای اینکه یک خودی جریان وب باشید مشترک شوید
متشکرم! شما اکنون مشترک شده اید!
اوه! هنگام اشتراک مشکلی پیش آمد.
به صورت رایگان شروع کنید
نمونههایی از برندسازی که به درستی انجام شده است
این نمونههای طراحی برند به طور قابل توجهی از عناصر وب مانند رنگ، تایپوگرافی و شکل برای بیان هر یک استفاده میکنند. ظاهر و احساس منحصر به فرد شرکت.
برندینگ Barco Verde توسط Celia Grandhomme
Barco Verde یک خوابگاه ساحلی در جزیره Holbox مکزیک است. نام تجاری Celia Grandhomme برای این خلوت با انگیزه فضای آرام جزیره، گرمای غروب خورشید است. در ساحل، و سرعت آرام یک سبک زندگی آهسته.
منبع تصاویر
طراحی بسته بندی بارکو ورد از یک فونت هنری با شیب نارنجی و سبز رنگ استفاده می کند که از ظاهر دریا و شن و ماسه در ساحل تقلید می کند. طراحی مینیمالیستی و خوش سلیقه طرح رنگ باعث ایجاد مارک تجاری همه کاره می شود که برای کارت پستال، دفترچه یادداشت، و سایر سوغاتی ها
خورشید در بالا و پایین دفترچه یادداشت گرما و مهمان نوازی هاستل را به تصویر میکشد، در حالی که یک خط موجدار تنها یادآور امواج اقیانوس است. نام تجاری ثابت در محصولات بارکو ورد تصویری منسجم و قابل تشخیص ایجاد می کند که با هویت آن همخوانی دارد.
برندینگ برای My Karrot Jar توسط Celia Grandhomme
Celia Grandhomme همچنین مسئول هویت برند My Karrot Jar، یک سرویس تحویل سالاد در عربستان سعودی. طراحی لوگو یادآور برچسبهای روی محصولات سوپرمارکتی است و رنگهای روشن بستهبندی حس سرزندگی و تازگی را ایجاد میکند.
منبع تصاویر
کارتون نقاشی های حیوانی به سبک برند My Karrot Jar به والدین کمک می کند تا فرزندان خود را تشویق کنند که از سالاد و سایر غذاهای سالم لذت ببرند. ترکیب فونت به برند حالتی عجیب و غریب و مزرعه مانند می دهد. این طراحی تمیز و حرفه ای را با تصاویر بازیگوش و حروف چاپی متعادل می کند تا ظاهری آرام را ارائه دهد که هویت برند را منعکس می کند.
برندسازی برای باشگاه شطرنج Steinitz توسط Davide Mascioli
Steinitz Chess Club است. یک باشگاه در کیپ تاون، آفریقای جنوبی، که در سال 1976 تشکیل شد. هدف آنها ایجاد حمایت مردمی از شطرنج بازان جوان آفریقای جنوبی است. شطرنج باز افسانه ای اتریشی-آمریکایی، ویلیام اشتاینیتز، اولین قهرمان رسمی شطرنج جهان از 1886 تا 1894، الهام بخش نام آنها بود.
دیوید Mascioli متخصص خلاقی است که مسئول تغییر برند باشگاه شطرنج Steinitz است. دیوید از رویکرد مینیمالیستی با پالت رنگی قهوه ای، بنفش، صورتی سالمون، مشکی و خاکستری روشن استفاده کرد.
نوآورانه ترین بخش برند اشتاینیتز، لوگوی جدید است: یک پیاده شطرنج که از حرف “S” استفاده می کند. این رایج ترین مهره شطرنج را با علامت S از نام و برند Steinitz ترکیب می کند. Davide چهار عنصر لوگو را برای بسته بندی و نام تجاری آفلاین جدا می کند. عناصر لوگو که به صورت سیاه و سفید به تصویر کشیده شده اند، یک الگوی انتزاعی ایجاد می کنند که طبیعت کلاسیک مقیاس خاکستری و شطرنج را با طراحی مدرن متعادل می کند.
منبع: https://iransite.com/