هر چیزی که برای زندگی آنلاین نیاز دارید در بازار منتظر شماست.

بازار با بیش از 70 میلیون کاربر ثبت نام شده اولین، بزرگترین و پرطرفدارترین منبع و فروشگاه اپلیکیشن و بازی موبایل اندروید است که می توانید بازی ها و اپلیکیشن های با ترافیک را با نیم بها دانلود کنید.

با دانلود بازار می توانید در بین صدها هزار بازی و برنامه ایرانی و خارجی هر آنچه را که به زبان فارسی و انگلیسی می خواهید بیابید و با چند کلیک در گوشی خود داشته باشید. از بازی های با داده و بدون دیتا گرفته تا محبوب ترین برنامه های جهان، از برنامه ها/بازی های معروف و محبوب تا جدیدترین های دنیای اپلیکیشن ها و بازی ها، همه چیز در دسترس شماست.

ویرایشگران بازی ها و برنامه های موجود در بازار، علاوه بر امکان جستجو، به انتخاب و سلیقه شما، همیشه لیستی از بازی ها و برنامه های منتخب را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید بدون زحمت و در عرض چند ثانیه به دلخواه خود برسید. دانلود بازار یک گزینه مناسب برای کسانی است که می خواهند نصب آسان برنامه های اندروید را داشته باشند.

یکی دیگر از جذابیت های فروشگاه ما این است که می توانید با برنامه پرداخت کنید. به این ترتیب، می‌توانید به راحتی و بدون دردسر تمام ویژگی‌های اضافی را که متکی به پرداخت در بازی‌ها و برنامه‌های مورد علاقه‌تان هستند، دریافت کنید.

بازار را با یک اشاره جستجو کنید!

جستجوی سریع و آسان یکی از اولویت های اصلی ما است. از سه طریق می توانید به بازی یا برنامه مورد نظر خود دسترسی داشته باشید:

این مطلب را هم بخوانید :   میلگرد بستر چیست و چه کاربردی دارد؟

روی ذره بین کلیک کنید و برنامه/بازی ایرانی و خارجی مورد نظر را با اطلاعات یا بدون اطلاعات جستجو کنید.

دسته بازی/برنامه مورد نظر خود را از دسته‌های ما پیدا کنید و شروع به مرور موارد متعدد کنید.

کلمه یا موضوع مربوط به بازی یا برنامه ای را که دوست دارید یا شنیده اید در قسمت جستجو وارد کنید تا به نتیجه نزدیکتر به هدف خود برسید.

بدون “برنامه” هیچ کاری نکنید!

این روزها چیزی نیست که نتوانید برنامه ای برای آن پیدا کنید. اپلیکیشن‌های موبایل زندگی را سریع‌تر و آسان‌تر کرده‌اند. وقتی می دانید که می توانید از خدمات پزشکی یا دارویی به صورت آنلاین و تنها با چند کلیک ساده استفاده کنید، دیگر لازم نیست نگران بیرون رفتن از خانه خود باشید و شخصاً انرژی بگیرید.

بازار برنامه بیش از 120 هزار برنامه فعال دارد که در 20 دسته مختلف سازماندهی شده اند. این دسته بندی ها عبارتند از: آب و هوا، آموزش، امور مالی، اوقات فراغت، سفر، سرگرمی، اجتماعی، عکس و ویدئو، کودکان، موسیقی، آشپزی و غذاخوری، ابزار، پزشکی، خرید، سبک زندگی، سفر، شخصی، کتاب و مطبوعات. ، دین و ورزش.

با ورود به هر یک از این قسمت ها می توانید به موضوع مورد نظر خود برسید. علاوه بر این، سردبیران ما به سازماندهی برنامه های مختلف بر اساس محبوبیت و کیفیت برنامه و تاریخ انتخابی شما ادامه می دهند تا بهتر به هدف خود برسید.

ای بازی های بی پایان

همیشه چند بازی در گوشی خود دارید؟ آیا شما از طرفداران بازی دیتا هستید؟ آیا دوست دارید آخرین نسخه های محبوب ترین بازی های جهان را فوراً داشته باشید؟ شما هرگز بازار را دست خالی ترک نخواهید کرد!

این مطلب را هم بخوانید :   نقد و بررسی گلکسی بادز FE سامسونگ

چه طرفدار بازی‌هایی با محیط‌های شگفت‌انگیز و بازی‌های سرگرم‌کننده مانند PUBG Mobile، Call of Duty و Fortnite باشید، یا از طرفداران داستان‌های جالبی مانند Game of Thrones باشید، بازار جایی است که هرگز از آن خسته نخواهید شد. . بازدید.

می توانید این برنامه را از سایت اندروید پارسی به آدرس androidparsi.ir دانلود نمایید و از نصب آن لذت ببرید.