چاپ سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم برای افرادی که نیاز به یک سربرگ شیک و سنگین دارند که پرستیژ برند و شرکت شما را حفظ کند پیشنهاد ما به شما سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم می باشد ، که هم ضخامتی به مراتب بالاتر از تحریر ۸۰ گرم دارد و هم بدون بافت می باشد و برای استفاده در پرینتر و یادداشت بسیار مناسب می باشد.

سربرگ ( سرنسخه ) A5 تحریر ۱۰۰ گرم

بدون حاشیه با برش لیزری, با حاشیه دوزی رنگی

 

چاپ کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب ۹x6 دورگرد

طرفداران تیم چلسی میتوانند با داشتن این ماگ خاص بدرخشند
ارسال در شهر تهران به روش های شرکت های اینترنتی ارسال نظیر الوپیک و اسنپ
این پرچم ها جز جدید ترین نوع پرچم ها می باشد که از این شیوه پرچم ها برای چاپ دو لوگوی سازمانی خود می توانید استفاده کنید. بسیاری از سازمان ها هم لوگوی فارسی و هم لوگوی انگلیسی دارند که این مدل پرم ها بسیار می تواند برای آنها مفید باشد زیرا هر دو لوگو دید کافی را به راحتی دارد. و یا همچنین می تواند از این سبک پرچم ها یک سمت پرچم کشور و یک سمت لوگوی پرچم خود را قرار بدهید.

سایزهای سویشرت : M-L-XL-XXL

سویشرت های هودی ملانژ دارای دو جیب زیبا در جلو و کلاه طناب دار است و ضخامت این سویشرت متناسب است و جز آن دسته از پارچه های سویشرتی است که نه خیلی ضخیم باشد و نه خیلی نازک. در این نوع سویشرت در پایین آن و در انتهای سر آستین های آن کش تعبیه شده که سبب می شود سرما به بدن شما نفوذ نکند.
چاپ بنر و یا چاپ پرچم یکی از بهترین ابزار برای معرفی نام و لوگوی تجاری شما می باشد که باید چاپ بنر را برروی سردر غرفه نصب بشود و چاپ پرچم داخل غرفه که بیان گر نام و برند تجاری شما باشد که هر شخص بازدید کننده ای با دیدن پرچم و یا بنر تان به اسم و نام تجاری شما پی ببرد. اگر در نمایشگاه های بین المللی قرار است شرکت کنید حتما سعی کنید از نام تجاری خود به شکل انگلیسی باستفاده بکنید.
در بسیاری از شرکت ها باید تولید کنندگان قیمت نهایی برروی محصولات را برروی کالای خود وارد بکنند در کشور ایران نیز این یک قانون صنفی می باشد که هر محصول باید قیمت برای مصرف کننده را برروی آن محصول وارد بکند در نتیجه شرکت های تولید کننده باید لیبل قیمت گذاری را نیز برروی محصولات خود وارد بکند.

رنگ لیوان اکلیلی*

هزینه بروشور تحریر 80 گرم با سایز گسترده A3 :
چاپ فاکتور تحریر در ما روی 7 سایز زیر چاپ و در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
جنس پارچه تیشرت سفید اسپان از ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ در صد نخ پنبه می باشد که باعث می شود چاپ روی تیشرت به صورت مستقیم انجام شود و رنگ به خورد پارچه برود و ماندگاری و دوام فوق العاده ای به تیشرت ببخشد.
چاپ پاکت و سربرگ

پاکت A4 کتان 120 گرم

در این مرحله می توانید با پاشیدن یا رنگ آمیزی کردن بادکنک ها به آن زیبایی و جلوه بهتری ببخشید. برای مثال روی بادکنک های سفید شما می توانید رنگ طلایی قشنگ بپاشید و این باعث زیبایی بیشتر بادکنک می شود. و زیبایی بیشتر به بادکنک شما بخشیده می شود.
چاپ کارت ویزیت PVC برفکی و یا نیمه شفاف ، یکی از خاص ترین کارت ویزیت های این مجموعه می باشد که در صورت طراحی زیبا و خاص می توانید یک کارت ویزیت رویایی برای شما به ارمغان بیاورد. از ویژگی های کارت ویزیت پی وی سی این مجموعه امکان چاپ فیلم سفید قبل از چاپ نهایی طرح شما می باشد که باعث می شود در نواحی چاپی رنگ بور و روشن نشود و جلوه اصلی رنگ خورد را داشته باشد.
هزینه 250 عدد پی وی سی 760 میکرون دورگرد +A*

معرفی بروشور تحریر 80 گرم

پاکت A5 کرافت 80 گرم

یک چاپ پرچم خوب داوام بسیار طولانی دارد بخصوص پرچم هایی که در درون ساختمان قرار میگرد داوام بسیار زیادی خواهد داشت و شما با یکبار هزینه به راحتی می توانید در طولانی مدت از مزایای چاپ پرچم استفاده بکنید.
چاپ بروشور های لوکس نهایتا تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانت قابل چاپ و تاکنی می باشد ولی در ادامه فقط اعلام هزینه در سایز های استاندارد اعلام شده است و در صورتی که در سایز های غیر متداول نیاز به چاپ بروشور دارید می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید کارشناسان شما در ما آماده ارائه توضیحات به شما عزیزان می باشند.
برای چاپ پرچم کشور ها ابتدا طرح برروی پارچه خام چاپ می شود و سپس دوخته و ریشه دوزی می شود.
ابعاد بروشور ۲ لت: ابعاد هر لت ۲۹x20 سانتیمتر
امکان چاپ پاکت کرافت ۸۰ گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.

رنگ تیشرت: زرد

یکی دیگر از محصولات لیبلی که در این مرکز ارائه می شود ، لیبل انواع سی دی و دی وی دی می باشد که هم به صورت لیبل با روکش یووی و هم لیبل سلفون براق ارائه می شود.
برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که قرار است استفاده بکنیم به راحتی محتویات آن را مطالعه و سپس انتخاب بکنیم.

هزینه تیشرت زرد پنبه ای با چاپ A4*

این مطلب را هم بخوانید :   لیست فرهنگ لغات و اصطلاحات کوچه بازاری و عامیانه قسمت 312

از اطراف کار لوگو و نوشته های مهم و فیلم برجستگی خود را ۵ میلیمتر فاصله دهید.
پاکت A4 گلاسه 135 گرم نیز به ۲ صورت کیفی و کیسه ای ارائه می شود. پاکت کیسه ای درب آن روی طول آن ( طول کمتر ) می باشد و معمول تر می باشد و پاکت کیفی درب آن عرض ( طول بیشتر ) آن می باشد.
توجه داشته باشید باید طرح برروی لیوان قرار بگیرد یعنی قسمت پرینت شده به قسمت بدنه لیوان قرار بگیرد. پس از فیکس کردن بر روی لیوان ابتدا و انتهای کاغذ را با چسب مخصوص حرارت به لیوان بچسبانید. به همین علت هست که ما طرحمون رو بصورت آینه ای پرینت باید پرینت بگیریم.

تعداد تکه پازل : 20 تکه

این سوال برای شما پیش میاد که چطور می توانیم این هدیه را در خانه و با وجود نبود امکانات اقدام به این کار بکنیم.
چاپ سویشرت یکی از محبوبیت ترین پوشاک در ایام بهار و پاییز می باشد که خیلی مورد استفاده قرار میگیرد. چاپ سویشرت از محبوبیت بالایی برخوردار است اگر شما از همین سویشرت عکس دلخواه خودتان را چاپ بکنید محبوبیت این محصول را دو چندان می کند. روش های متنوعی برای چاپ سویشرت وجود دارد که ما آسان ترین و راحت ترین روش چاپ سویشرت را برای شما بیان بکنیم.ما قصد داریم آموزش چاپ سویشرت در خانه را بطور گام به گام برای شما مطالبی را بیان بکنیم.

سویشرت هودی سفید

هر سازمانی به دنبال شخصی سازی همه وسایل و تجهیزاتی که درحال استفاده از آن هست می باشد. از خودکار و چاپ پوستر دیواری (بعنوان دیوار شرکت) تا هک لوگو برروی درب ساختمان و چاپ کارت ویزیت و …
کلیه محصولات در این خانواده یعنی کارت ویزیت لمینت مات بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم درجه یک چاپ می شود و سپس با روکش لمینت مات پوشش داده میشود. که باعث می شود که کارت شما مقاومت فوق العاده ای پیدا کند و خم ، شکسته و یا پاره نشود.
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ به صورت یک گوشه تیز دورصاف و یک گوشه گرد می باشد.
چاپ بادکنک مالزی ، در سری رده قیمتی متوسط مجموعه چاپ نفیس می باشد. کیفیت ساخت و پلاستیک مصرفی در این بادکنک بسیار عالی می باشد و کیفیت و ساخت و ماندگاری این بادکنک بسیار قابل قبول است و با توجه به رده قیمتی این محصول بسیار توجیه پذیر و اقصادی می باشد. چاپ بادکنک مالزی اگر از ضخامت کمتری نسبت به سری تایلندی برخوردار است ولی دوام و شفافیت رنگی بسیار مطلوبی دارد.
در صورت درخواست برای ریشه دوزی دور پرچم تشریفات لمینت امکان ارائه این پرچم با ریشه های زیر میسر می باشد:
مکانی مناسب که کمک می کند به شما در تحقیقات سریع بازار برروی مخاطبان هدف
روش دیگر این است که شما می توانید بجای سوراخ کردن دیوار از سوراخ های آجر و کمی ملات برای گیر انداختن پرچم نیز استفاده کنید.
این روزها که موسیقی و سریالهای کره ای باب شده، گروه موسیقی Black pink (بلک پینک) یکی از پرطرفدارترین‌ها در این بین هست، داشتن تیشرتی با لوگوی این گروه موسیقی برای علاقه‌مندانشون در سرتاسر دنیا ترند شده.

پاکت A4 کارتی 140 گرم به صورت سه گوش می باشد و قالب برش متفاوتی نسبت به سایر پاکت های این مرکز دارد به گونه ای که لت پشت پاکت کاملا پشت پاکت برمی گردد و این امر باعث می شود که در این مدل پاکت کاملا امکان چاپ در قسمت پشت پاکت وجود داشته باشد.
موارد زیاد دیگری هم وجود دارد که شما می توانید برای معرفی و برندیگ خود در زمان برگزاری نمایشگاه استفاده بکنید مثل چاپ بروشور ، چاپ تیشرت ، چاپ بادکنک و بسیار موارد دیگر که شما می توانید از این ابزارهای بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کار خود بسته به بودجه و اهمیت آن نمایشگاه هزینه بکنید.

چاپ لیبل سلفون براق برش اختصاصی ( قالب دار )

تیراژوجهچاپ 11 روزکاریچاپ 5 روزکاری

بازاریابی مناسب و متناسب همیشه برای تجارت و سازمان شما سودمند خواهد بود. هرچه پاکتهای زیبا تر و حرفه ای تری چاپ کنید و همچنین هرچه به طراحی های زیبا نزدیک شوید به رشد و ترقی سازمان خود نزدیک تر شده اید.
حالت صورتتان را برای بهتر شدن چاپ عکس پرسنلی در یک زوایه ۳۰ درجه با بدن خود قرار بدهید البته این عکس را برای شرکتی که قصد دارید این عکس را ارائه بدهید پرس و جو بکنید.

نوع کاغذزمان تحویل 3 تا 5 روزکاری

ثبت سفارش آنلاین چاپ عکس لاستر

سایز تراکت A3 برروی کاغذ تحریر 80 گرم در ما 29 در 42 سانتیمتر می باشد، که همان گونه که مشاهده کردید حدود 0.7 سانت از عرض و حدود 2 سانت از ارتفاع کمتر است.
انجام طراحی یک پروسه زمان گیر است و ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد و طبیعتا تا زمانی که طراحی نهایی و فایل قابل چاپ در اختیار شرکت نباشد امکان شروع چاپ وجود ندارد. طبیعی است در طول پروسه طراحی در صورتی که هزینه های چاپ تغییراتی داشته باشد مشتری موظف است هزینه روز محصول را پرداخت نماید و در صورت پرداخت هزینه ابتدایی چاپ موظف به پرداخت مابالتفاوت هزینه می باشند و در صورت امتناع از پرداخت هزینه ، سفارش کنسل و هزینه پرداختی چاپ عودت داده خواهد شد. ( در صورتی که در این مدت طراحی نهایی شده باشد هزینه طراحی به عنوان حق الزحمه در اختیار شرکت می ماند.)
چاپ بیزینس کارت طلاکارت لمینت مات ، یا به عبارتی کارت ویزیت لمینت مات طلاکوب از سری خانواده کارت های طلاکوب می باشد که در این مدل کارت ویزیت به دلیل نوع روکش مات محصول طلاکوبی زیر روکش اگرچه درخشندگی سری لمینت براق را ندارد ولی به رنگ طلایی مات و لوکس جلوه می کند.
پوشیدن تیشرتهای جذاب با تم یلدایی که کل خانواده با هم ست میشن.
در طراحی سربرگ خود حتما خطوطی که بخصوص ریز هستند یک استوروک بسیار کمی هم که شده به آن اضافه بکنید. زیرا این استورک باعث می شود که نوشته های شما بهتر دیده بشود بخصوص در چاپ افست رعایت این نکته در چاپ شما بسیار بااهمیت می باشد زیرا عدم استوروک در نوشته ها ممکن است در بعضی از موارد باعث چاپ نشدن بعضی از قسمت های نوشته شما بشود.
و از دیگر عواملی که در زمان تحویل سفارش ها تاثیر گذار می باشد تیراژ سفارش است. ما همواره تلاش خود را می کند که سفارش های ثبت شده خود را طبق زمان مقرر 2 الی 5 روزکاری چاپ و به مشتریان گرامی خود تحویل نماید ولی در صورتی که سفارش پرچم شما بزرگواران بالای ۱۰ عدد باشد احتمال تاخیر در تحویل سفارش وجود دارد که حتما روی پیش فاکتور و قبل از ثبت نهایی سفارش زمان تحویل با مشتریان گرامی هماهنگ خواهد شد ولی برای سفارش های زیر ۱۰۰ عدد هیچ گونه محدودیتی برای تحویل وجود ندارد.
در این مرحله با استفاده از دکمه میانبر Ctr+t آن برگه سفید را برروی یکی از برگه های مجله قرار بدهید. برای این کار کافی است با نگه داشتن دکمه Ctr گوشه های آن تصویر را دقیقا برروی گوشه برگه مجله قرار بدهید سعی بکنید برای اینکه بصورت دقیق متوجه قرار گیری گوشه گوشه ها ، برروی تصویر باشید Opacity تصویر را در حد 40 درصد قرار بدهید تا براحتی بتوانید تصویر را برروی گوشه ها قرار بدهید.
انواع محصولات پاکت – سفارش آنلاین چاپ انواع پاکت – چاپ نفیس
کیفیت دوخت و پارچه سویشرت هودی مشکی کلاه دار

چاپ پرچم تشریفات ساتن ریشه دار در مجموعه ما ، در سایز ۱۵۰ در ۹۰ سانت و به صورت یکرو و دورو انجام می شود و با میله استیل و پایه شیری و خورشیدی ارائه می شود که طبیعتا پایه خورشیدی به دلیل استفاده از فلز بیشتر مقداری گرانتر می باشد.
هزینه پاکت A4 گلاسه 135 گرم :
مهم ترین مشکل تبلیغات در شبکه های اجتماعی هزینه های بسیار زیاد و سرسام آور آن می باشد که در این سال ها رشد بسیار زیادی پیدا کرده است. بخصوص در ده سال گذشته با توسعه و رونق این شبکه های اجتماعی هزینه های تبلیغات در این شبکه به شدت افزایش پیدا مردهکرده و این به یک معضل بزرگ برای مصرف کننده گان تبلیغات در این شبکه ها تبدیل شده است.
برای نصب پرچم ابتدا یک جای بسیار مهمی را انتخاب می کنید و سپس توسط دریل برقی سوراخ هایی برای پایه پرچم تعبیه می کنید به نحوه ای که مطمن باشید که پس از نصب پرچم با وزش باد و طوفان سقوط نکند.