دسترسی متن کامل – تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و …

دسترسی متن کامل – 
تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب و  …

تلاش می کنید چه چیزی را برای کسب و کار خود بدست آورید؟
در حالی که رسانه های اجتماعی این شانس را می دهند تا برند خود را بشناسانید و وفاداری مشتری را بدست آورید، خطراتی نیز در مشارکت در انجمن های عمومی نیز وجود دارد. داشتن یک ایده واضح و روشن در چگونگی کنترل بازخورد های منفی درباره کسب و کار ضروری است. همچنین نیاز است در مورد چیزی که ارسال می کنید و نحوه ارتباط با مردم در ارائه تصویری حرفه ای و روشن در جهان اطمینان حاصل کنید. نوشتن یک مجموعه قوانین برای اینکه چگونه رسانه های اجتماعی را مدیریت می کنید میتواند در هدایت چالشها کمک کند (Smart, 2013).
۲-۶ پیشینه تجربی
۲-۶-۱٫ پیشینه در داخل کشور
با توجه به بکر بودن این موضوع که چقدر و چگونه سازمان ها و شرکت های ایرانی از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، یوتیوب،لینکداین و گوگل پلاس استفاده می کنند و اینکه در ایران هیچ سابقه ای از این کار در دسترس نیست تنها تعدادی پژوهش در حوزه های دیگر از رابطه شبکه های اجتماعی با قسمتی از صنعت مورد بررسی قرار گرفته است مانند برسی شبکه های اجتماعی و موفقیت سیاست گذاری گردشگری ایران که توسط نادر مظلومی وسید حسین جلالی (۱۳۹۱) انجام شد و در آن نویسندگان معتقدند که شبکه‌های اجتماعی به واسطه تاثیرگذاری روی متغیرهای رفتاری، بر جذب گردشگران خارجی به مقاصد گوناگون نیز تاثیرگذار هستند. در این خصوص می‌توان به تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد، ریسک ادراک‌شده و قصد سفر به عنوان مهم‌ترین مولفه‌ها اشاره کرد.
در پژوهشی، حسین مرزبان و عصمت قلیجان (۱۳۸۸) به بررسی شبکه های اجتماعی و مولفه های تحلیل که در مطالعات شبکه های اجتماعی به کار می روند می پردازد. آنها جنبه هایی از ارتباط که یک شبکه های اجتماعی را شکل می دهند مانند محتوا، جهت و استحکام و همچنین کمیت هایی مثل دامنه، مرکزیت، نقش و غیره را مورد بررسی قرار می دهند. و بعضی از مفاهیم اصلی آنالیز شبکه های اجتماعی را بررسی می کنند.

این مطلب را هم بخوانید :  فایل دانشگاهی - تحلیل میزان استفاده از رسانه های اجتماعی و چالش های آن در کسب ...

ردیف نویسنده و سال هدف نتیجه
حمیدضیایی پرور و سید وحید عقیلی(۱۳۸۸) سنجش میزان نفوذ شبکه های اجتماعی مجازی در میان کاربران ایرانی اغلب کاربران اینترنت در ایران عضو یکی از شبکه های اجتماعی مجازی بوده و در میان این شبکه ها، فیس بوک بیشترین ضریب نفوذ را داشته و همین شبکه بیشترین تأثیر در پوشش اخبار انتخابات ۱۳۸۸ و رخدادهای بعد از آن در ایران داشته است
فاطمه اناری و عاصفه عاصمی و نصرت ریاحی نیا(۱۳۹۲) بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکه های اجتماعی در به اشتراک گذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان میزان استفاده کتابداران دانشگاه اصفهان از ابزارهای شبکه های اجتماعی در روند به اشتراک گذاری دانش رو به پایین ارزیابی شده است. ابزارهای ویکی بیشترین استفاده و ابزارهای میکروبلاگ کمترین میزان استفاده را در روند به اشتراک گذاری دانش بین کتابداران این دانشگاه به خود اختصاص داده اند.
هادی خانیکی و محمود بابائی(۱۳۹۰) فضای سایبر و شبکه های اجتماعی مفهوم و کارکردها حجم دادوستد، اشتراک گذاری اطلاعات و تعامل در شبکه های اجتماعی سایبرنشان از وقوع تغییرات شگرف در کیفیت و کمیت جریان اطلاعات در جوامع دارد. این جریان اطلاعاتی در شبکه های اجتماعی، با توجه به زمینه های اجتماعی و شرایط گوناگون دیگر، می تواند منشا تغییرات احتمالی باشد.تغییراتی که دریک طیف بسیار گسترده می تواند تعریف شود
مهدی محسنیان راد(۱۳۹۱) بررسی سه نسل از شبکه های اجتماعی در ایران زیستگاه مشترک این سه نسل در ایران به مفهوم شبکه های اجتماعی یکپارچه نیست و پیشنهاد نموده که تحولات تعامل سخت افزار و نرم افزاری این سه پاره شبکه در میان خود و بین خود از موضوعات مورد توجه محققان ارتباطات در ایران قرار گیرد
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  fotka.ir  مراجعه نمایید.

مدیر سایت