تبلیغات اینستاگرام
شناسایی مخاطبان هدف و تنظیم استراتژی
هر برندی از فعالیت در شبکههای اجتماعی هدف مشخصی را دنبال میکند. با وجود دهها شبکهی اجتماعی مختلف؛ شناسایی کانالهای ارتباطی که بازگشت سرمایهی بیشتری ارائه میکنند، مسئلهی مهمی است که موفقیت یا شکست کسبوکارها در دنیای دیجیتال را رقم میزند. آژانس بازاریابی دیجیتال دارت با اولویتبندی معیارهای مختلف و شناسایی دقیق مخاطبان هدف، پرسودترین شبکههای اجتماعی را برای کسبوکارتان شناسایی و انتخاب می کند
تولید محتوای خلاقانه برای شبکههای اجتماعی
در میان سیل عظیم انواع محتوایی که روزانه در شبکههای اجتماعی منتشر میشوند، تنها محتوای ارزشمند و خلاقانه موردتوجه قرار میگیرند. لذا ایجاد محتوایی که در عین ارزشمندی توجه مخاطب را به خود جلب کند، از جمله چالشهای برندهاست. ایجاد محتواهای آموزشی، الهامبخش و خلاقانه به همراه هویت گرافیکی برند شما از جمله تواناییهای آژانس دارت در واحد تولید محتوا است.
آگاهی و افزایش تعداد کاربران
تعداد کاربران واقعی که شما را دنبال میکنند، نقش بسزایی در اثبات جایگاهتان به عنوان یک برند محبوب در ذهن عموم خواهند داشت. از همین رو تنظیم استراتژیهای تبلیغاتی بسیار پراهمیت هستند. آژانس دارت برای شما مخاطبان و فالوورهای کاملا مرتبط و هدفمند با استراتژی مناسب جذب خواهد کرد که میزان تعامل و ارتباط با برند شما را به طور قطع در پی خواهد داشت .
راهاندازی و اجرای کمپینهای موفق
کمپینهای شبکه های اجتماعی با ایدههای خلاقانه و بازاریابی دهان به دهان یک جریان اجتماعی خلق میکنند که اگر استراتژی این کمپین به درستی تنظیم شود، در مدت کوتاهی تعداد زیادی از اعضای شبکههای اجتماعی را با خود همراه میکند. به راه اندازی موج های مثبت و کمپین های تخصصی در راستای اهداف برند شما در شبکه های اجتماعی تخصص آژآنس دارت می باشد .
بهبود نرخ تعامل با کاربر
تعامل با کاربر و جلب توجه کامل او بیشتر از اینکه وابسته به اصول علمی و دانش تخصصی باشد، هنر محسوب میشود. توجه به خواستهها و علایق کاربران، هویت گرافیکی جذاب و تولید محتواهای تعاملی نقش بسزایی در بهبود نرخ تعامل یا Engagement Rate کاربران دارند.
آنالیز محتوا
بهترین استراتژی محتوا در شبکه های اجتماعی آن است که بعد از تولید و انتشار به آنالیز محتوای منتشر شده بپردازیم . تحلیل تخصصی نتایج به دست آمده از فعالیتها نقش موثری در پیشرفت برنامهریزیهای استراتژیک دارد. ما با ارائهی شاخص های ارزیابی و سنجش (KPI) ماهانه، تجزیه و تحلیل عملکرد کمپینهای اجرا شده و نمودارهایی که میزان رشد کاربران و تعامل با آنها را نشان میدهند، به صورت مداوم شما را از وضعیت شبکههای اجتماعی خود آگاه خواهیم ساخت.
اهمیت تبلیغات در اینستاگرام برای کسب وکارها
در اهمیت اینستاگرام همین بس که اکثر خریداران گفتهاند که شبکههای اجتماعی تاثیر بهسزایی در تصمیم آنها برای خرید داشتهاند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشتهاند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه. در واقع میگویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است. لذا سعی کنید در خط وسط حرکت کنید؛ یعنی نه آنقدری در مورد محصولتان Show off کنید و نه آنقدری بیسر و صدا باشید که کاربران در مورد محصولات شما بیخبر باشند.
یک قدم نزدیکتر به مشتری در شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی پرکاربردترین مجراهای ارتباطی در فضای مجازی هستند. با توجه به سهولت دسترسی به بسیاری از شبکه های اجتماعی توسط موبایل این موضوع به قدری فراگیر شده که برای خیلی از مردم گذراندن یک روز بدون این شبکه ها تبدیل به امری غیرممکن شده است. تقریبا همه گروه های سنی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، اما اکثریت کاربران آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل میدهند. این گروه با توجه به اقتضای سنی تمایل خرید بیشتری برای محصولات مختلف دارند. بنابراین طبیعی است که بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی یا سوشیال مارکتینگ هر لحظه گسترده تر شده و تبدیل به مبحث جدی تری شود. همچنین استفاده از بازاربابی شبکه های اجتماعی جهت برند سازی و برقرار نمودن ارتباط با مشتریان، یکی از کاربردی ترین روش هایی است که امروزه اکثر مشاوران بازاریابی اینترنتی در شرکت های بزرگ از آن استفاده می کنند.
همهای ما روزانه زمانی را در شبکههای اجتماعی سپری میکنیم از اینستاگرام گرفته تا توییتر و فیسبوک و … که هر کس با توجه به سلیقه خود از یک یا چند شبکهای اجتماعی استفاده میکند. با توجه به گسترش اینترنت و گوشی های همراه بیشتر شرکتها و برندها محصولات و خدمات خودشان را در شبکههای اجتماعی معرفی میکنند، این یعنی جای محصولات و خدمات خود را معرفی میکنند که مشتری و افرادی زیادی در آنجا حضور دارند.
به این فرآیند بازاریابی شبکه های اجتماعی میگویند به عبارت دیگر بازاریابی شبکه های اجتماعی یا بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی، به مجموعه ای از فعالیت ها که برای افزایش بازدید از سایت، فروش محصول یا خدمات و معرفی برند انجام می گیرد، گفته می شود.به طور کلی همه ی ما می دانیم که امروزه اینترنت و شبکه های اجتماعی به قدری گسترش پیدا کرده اند که در همه ی خانه ها در سرتا سر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه به گونه ای است که همه ی ما برای رفع نیازهای آموزشی، خرید وسایل مورد نیاز، بهره مندی از خدمات، پر کردن اوقات فراغت و یا بیکاری وارد شبکه های اجتماعی می شویم و با محتواهای زیادی که کاربران به اشتراک گذاشته اند مواجه می شویم.
با کمک بازاریابی شبکه های اجتماعی و تولید محتوایی که کاربران به اشتراک می گذارند ما بهتر می توانیم نیازهای خود را رفع کنیم. در بازاریابی شبکه های اجتماعی علاوه بر اینکه صاحبان کسب وکار به معرفی محصول و خدمات خود می پردازند کاربرانی که محصول یا خدمات را دریافت کرده اند و استفاده کرده اند، نظرات خود را به اشتراک می گذارند و با توجه به توصیه آن ها و با مقایسه بین محصولات در سایت های مختلف می توان بهترین انتخاب را داشت.
آخرین دیدگاهها